عصر کرد

آخرين مطالب

جوانان امروز توانمندتر از گذشته در مقابل دشمن می‌ایستند اجتماعی و فرهنگی

جوانان امروز توانمندتر از گذشته در مقابل دشمن می‌ایستند
  بزرگنمايي:

عصر کرد - جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: دشمن بداند جوانان امروز توانمندتر و ایستاده‌تر از دفاع مقدس در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری امروز در مراسم رونمایی از مستند شهید امیری که امروز در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس جوانان بسیجی که در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کرده بودند سن و سالی زیادی نداشتند و خدا را شاکر هستیم که تمام توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی هر روز نقش بر آب می‌شود.
وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز این تفکر در بین جامعه ما به ویژه فرزندان دهه هشتادی و نودی که دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده، نهادینه شده است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، بیان کرد: امروز خدا را شاکر هستیم که به واسطه خون پاک شهدا و افرادی که بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را برای دفاع از خاک میهن نثار کردند، شاهد همراهی و وحدت تمام آحاد جامعه هستیم.
قنبری گفت: امروز می‌‌بینیم در مراسمات تشییع پیکر شهدای گمنام همه مردم با سلایق و گرایشات سیاسی مختلف حضور پیدا می‌کنند و این نقطه قوت و توانمندی ما است که ملت در تمام بحران‌ها پشت نظام ایستاده‌اند و همیشه تودهنی به دشمن زده‌اند.
وی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم برای دشمن پیام دارد افزود: دشمن بداند که به جای سرمایه‌گذاری برای ایجاد مسائل و مشکل برای کشورهای مختلف از جمله ایران اسلامی این هزینه‌ها را صرف فعالیت‌های عمرانی کشور خود کنند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: کشورهای دیگر بدانند و می‌دانند که به جای ایجاد مشکل در کشورهای دیگر مشکلات کشور خود را برطرف کنند و اجازه دهند همه دنیا در رفاه، آسایش، دوستی و برادری در کنار هم زندگی کنند.
قنبری گفت: دشمن این دوستی و همدلی ملت‌های مختلف را برنمی‌تابد زیرا برای دستیابی به منافع و اهداف خود باید در دل ملت‌ها کینه ایجاد کند اما امروز ملت‌های بیداری وجود دارند که در مقابل استکبار ایستاده‌اند و جوانان رشیدی که جان خود را در دفاع از اسلام و قرآن تقدیم می‌کنند.
وی بیان کرد: ملت ما در جمهوری اسلامی توطئه دشمن را متوجه شده‌اند و موضوعات را پیگیری می‌کنند و هر جا لازم به دفاع از نظام باشد همه پای کار هستند؛ هرچند مشکلات و گرفتاری‌ها وجود دارد، اما در زمان دفاع از نظام، مردم مشکلات را نادیده می‌گیرند و به دشمن می‌گویند مشکلات ما به خارج از خانواده ارتباطی ندارد و مربوط به خود ما است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: حضرت زینب(س) در کاخ یزید با نطق تاریخی مسیر حرکت امام حسین(ع) و شهدای کربلا را ترسیم کرد و امروز بعد از 1400 سال همه مردم در نقاط مختلف جهان در ایام محرم عزاداری می‌کنند و این ناشی از اقدام ارزشمند حضرت زینب(س) است.
وی با اشاره به اینکه در کربلای ایران، خانواده شهدا نیز باید به این صورت عمل کنند تا راه شهدا ادامه یابد، عنوان کرد: راه و روش شهدایی همچون شهید امیری باید به جوانان منتقل شود.
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به صلابت و اقتدار مادر شهید امیری در زمان شهادت فرزندش، خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید مسیر شهدا ادامه خواهد داشت.
قنبری بیان کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس تلاش کرد به حوزه فرهنگی ورود پیدا کند که هر چند در برخی حوزه‌ها مشکلاتی ایجاد شده، اما با عنایت خداوند و رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری این کشتی انقلاب به ساحل خواهد رسید.
وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس دشمن تصور کرد می‌تواند ذهن جوانان را با مسائل فرهنگی مشغول کند اما وقتی صحبت از دفاع از حرمین شد متوجه شدند نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب کیلومترها دور از وطن سینه خود را سپر می‌کنند و این شور و حماسه حسینی در رگ هر ایرانی وجود دارد و هر زمان که لازم باشد جانفشانی می‌کنند و این بزرگترین سرمایه ما است که باید به آن ببالیم و به آن ارزش دهیم.
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: باید بین جوانان فرهنگ‌سازی کنیم که در آینده بخواهند مسئولیت و هدایت کشور را به عهده بگیرند جوانانی باشند که با تفکر شهید امیری‌ها تربیت شوند و دشمن نتواند در تفکر آن‌ها نفوذ کند.
قنبری با اشاره به اینکه شهید امیری در یک مأموریت برای ایجاد امنیت به شهادت رسید گفت: امروز ما باید میراث دار شهدا باشیم؛ مسیر و راه مشخص است و باید وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم و ببینیم از ما چه خواستند.
وی عنوان کرد: این جوانان در اوج تفکر اسلامی قرار داشتند و این جز مکتب و راهی که امام ترسیم کرد و جوانان در این مسیر حاضر شدند چیزی نبود و سردار سلیمانی یکی از جوانانی بود که در مکتب حضرت امام(ره) تربیت شد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز جوانان برومندی در کشور وجود دارد که در صورت بروز مشکل توسط دشمن، توانمندتر و ایستاده‌تر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند و دشمن بداند و منتظر باشد هر جا خواست در مقابل نظام قد علم کند جوانان برومند ما در مقابل آن خواهند ایستاد.

عصر کرد

عصر کرد

انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/842551/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرش روزی بهارِ خنده هامان می رسد …

رد درخواست گوهری برای جدایی از پرسپولیس

برد تیم قهرمان پرسپولیس در اولین بازی فصل

اعلام رسمی برنامه سه هفته لیگ برتر

انیمیشن عمر مومنی؛ آیا لائوتارو مارتینز مستحق دریافت توپ طلا است؟

نبی کیتا و حمل پرچم کشور گینه در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس

کاریکاتور رسانه ایرلندی در اعتراض به حضور رژیم صهیونیستی

بابادی: استقلال خوزستان انتخاب آخر بازیکنان درجه یک و دو است

ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک

لباس این فصل پرسپولیس مجانی شد

نامه پرسپولیس علیه بیرانوند بابت درگذشت یک‌ هوادار

تبعیض در مجوز

گرامیداشت اسماعیل کریمی جنگلبان فقید کامیارانی در سنندج

درخشش بوکسورهای کردستانی در جشنواره بوکس خردسالان کشور

سه مدال طلای رقابت های جشنواره بوکس از آن بوکسورهای کردستانی

مراسم گرامیداشت جنگلبان کامیارانی در سنندج

65 مرکز فیزیوتراپی خصوصی در کردستان فعالیت دارد

چین، برنده اولین طلای المپیک 2024 پاریس

آزادی 20 زندانی ایرانی از زندان‌های اقلیم کردستان

425 پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان در سطح کردستان فعال است

دمای هوا در کرمانشاه از فردا موقتا افزایش می‌یابد

برنامه داریم ژیمناستیک در المپیک 2028 بصورت تیمی شرکت کند

20 نیروگاه خورشیدی درروانسر نصب وبه شبکه برق وصل شد

انتشار «سووشون» با طرح جلد و ناشر جدید

بازگشت یاغی بزرگ به باشگاه استقلال

صدرنشینی چین در آغاز توزیع مدال‌های المپیک

حسین‌نژاد‌های جدید سپاهان در غربال مورایس

توضیحات دکتر زهره هراتیان در مورد آخرین وضعیت تست‌های پزشکی تیم‌ها

اشرف حکیمی راننده اتوبوس تیم مراکش شد

مصدومیت‌های لیگ برتر فوتبال نظام‌مند می‌شوند

اعلام امتیازات مهدی الفتی در پرش خرک

رقیب پرسپولیس از معامله کنار کشید!

بلاگ نقل و انتقالات؛ گنبد حرارتی لیگ ایران

صحبت های مهدی الفتی بعد از اتمام کار در روز اول

عکس| پشت صحنه فیلم سینمایی یادگار جنوب

(تصاویر) الناز شاکردوست و سحر دولتشاهی در پشت صحنه «یادگار جنوب»

پشت صحنه یک فیلم سینمایی؛ الناز شاکردوست و سحر دولتشاهی در کنار پژمان جمشیدی

مراسم گرامیداشت شهید جنگلبان اسماعیل کریمی در سنندج برگزار شد

محکومیت هفت میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی در بانه

خرید تضمینی گندم در کردستان از 683 هزار تُن فراتر رفت

تهران 6 هزار اتوبوس نیاز دارد؛ دولت سهمش را بدهد

برداشت 120 هزار تن طلای زرد از مزارع گندم شهرستان سقز

زمان برگزاری آزمون مدرسان آموزش خانواده در کردستان به تعویق افتاد

برداشت گندم در کردستان با 2 هزار و 500 دستگاه کمباین در حال انجام است

54 تیم دانش‌آموزی کردستان در مسابقات آزمایشگاهی رقابت کردند

نشانه عصبی OCD، اختلال وسواس فکری-عملی، در مغز انسان شناسایی شد

10 شهریور آخرین مهلت معرفی نامزدها به جایزه روستاآزاد

10 روز مهلت برای راه‌اندازی یک نیروگاه برق در خوزستان

رشد پایدار اقتصاد ایران در سایه تحریم‌ها

اعضای کمیته علمی جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد معرفی شدند