عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آقاپور: بازی با تیم‌های بزرگ اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد

واکنش تند لشگری به حرمت شکنی به بانوان پرسپولیس

ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی

سعیدی: پرسپولیسی‌ها هواداران سپاهان را تحریک کردند

آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان

مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

لشگری: بی حرمتی به بانوان پرسپولیس را نمی‌بخشیم

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود

نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست

اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج

اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی

بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند

حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است

رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

مرادی: مجوز استفاده از VAR را هنوز نگرفتیم

مربی اشتوتگارت؛ آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

جام جهانی از داوری ایران گرفته شد

نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!

افشاریان: واردات VAR به من ربطی ندارد

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

قطعی؛ رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد

فیلم دیدنی؛ آبشار‌های کوه معروف بیستون دوباره زنده شدند

صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد

شعری زیبا از عطار نیشابوری

شوک به خیرونا؛ احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2

پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد

نکونام ذوق‌زده از روز زیبا؛ تشکر می‌کنم

قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات

عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین

(ویدئو) تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون

1500 بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند

جمع‌آوری بیش از 31 میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

دره مرگ نمرده بود،خوابیده بود

نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد

ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ

2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد

سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد