شنبه ۶ تير ۱۴۰۵
اجتماعی

تولد نوزاد عجول داخل آمبولانس در جاده‌های نقطه صفر مرزی کرمانشاه

تولد نوزاد عجول داخل آمبولانس در جاده‌های نقطه صفر مرزی کرمانشاه
عصر کرد - فارس / رئیس اورژانس کرمانشاه گفت: در جاده‌های نقطه صفر مرزی، نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس اورژنس چشم به جهان باز کرد. مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس ...
  بزرگنمايي:

عصر کرد - فارس / رئیس اورژانس کرمانشاه گفت: در جاده‌های نقطه صفر مرزی، نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس اورژنس چشم به جهان باز کرد. مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تولد موفق یک نوزاد در آمبولانس اورژانس در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد. وی اظهار کرد: بامداد روز چهارم تیرماه ۱۴۰۵، در پی اعلام نیاز به خدمات اورژانسی برای یک مادر باردار در روستای صعب‌العبور «مله کبود» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی و در نقطه صفر مرزی، تیم اورژانس جاده‌ای زلان به محل اعزام شد. رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه افزود: کارشناسان این پایگاه، صابر علی‌پناه و حمزه علی‌پناه، با همکاری خانم احمدی، مامای مرکز ثلاث، پس از حدود هشت ساعت تلاش و پایش مستمر وضعیت مادر باردار، شرایط لازم برای انجام زایمان ایمن را در آمبولانس فراهم کردند. قلعه‌سفیدی تصریح کرد: در نهایت نوزاد در آمبولانس اورژانس و در شرایط ایمن متولد شد و بلافاصله اقدامات مراقبتی لازم برای مادر و نوزاد انجام گرفت. وی ادامه داد: مادر و نوزاد پس از دریافت مراقبت‌های اولیه، ساعت ۳ بامداد به زایشگاه بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود منتقل و برای ادامه روند درمان تحویل کادر درمان شدند. رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این رویداد را جلوه‌ای از تعهد و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فوریت‌های پزشکی دانست و گفت: نیروهای اورژانس در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی و زمانی برای حفظ سلامت و نجات جان هم‌وطنان تلاش می‌کنند.

فارس / رئیس اورژانس کرمانشاه گفت: در جاده‌های نقطه صفر مرزی، نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان در آمبولانس اورژنس چشم به جهان باز کرد.
مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تولد موفق یک نوزاد در آمبولانس اورژانس در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.
وی اظهار کرد: بامداد روز چهارم تیرماه ۱۴۰۵، در پی اعلام نیاز به خدمات اورژانسی برای یک مادر باردار در روستای صعب‌العبور «مله کبود» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی و در نقطه صفر مرزی، تیم اورژانس جاده‌ای زلان به محل اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه افزود: کارشناسان این پایگاه، صابر علی‌پناه و حمزه علی‌پناه، با همکاری خانم احمدی، مامای مرکز ثلاث، پس از حدود هشت ساعت تلاش و پایش مستمر وضعیت مادر باردار، شرایط لازم برای انجام زایمان ایمن را در آمبولانس فراهم کردند.
قلعه‌سفیدی تصریح کرد: در نهایت نوزاد در آمبولانس اورژانس و در شرایط ایمن متولد شد و بلافاصله اقدامات مراقبتی لازم برای مادر و نوزاد انجام گرفت.
وی ادامه داد: مادر و نوزاد پس از دریافت مراقبت‌های اولیه، ساعت ۳ بامداد به زایشگاه بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود منتقل و برای ادامه روند درمان تحویل کادر درمان شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این رویداد را جلوه‌ای از تعهد و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فوریت‌های پزشکی دانست و گفت: نیروهای اورژانس در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی و زمانی برای حفظ سلامت و نجات جان هم‌وطنان تلاش می‌کنند.

عصر کرد

عصر کرد

عصر کرد

عصر کرد


نظرات شما