سه شنبه ۶ آبان ۱۴۰۴
سیاسی

بیش از ۸۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در کرمانشاه ثبت شد

بیش از ۸۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در کرمانشاه ثبت شد
عصر کرد - کرمانشاه – معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ طی هفت‌ماهه نخست امسال خبر داد.
  بزرگنمايي:

عصر کرد - کرمانشاه – معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از 89 هزار تماس مردمی با سامانه 141 طی هفت‌ماهه نخست امسال خبر داد.

رحمت جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفت‌ماهه نخست سال جاری، در مجموع 89 هزار و 341 تماس با سامانه تلفنی 141 برقرار شده که از این تعداد، دو هزار و 656 مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.
وی افزود: از مجموع شکایات دریافت‌شده، 713 مورد به حوزه حمل و نقل کالا و ناوگان باری، 415 مورد به بخش حمل و نقل مسافر، 65 مورد به حریم راه‌ها، 12 مورد به پایانه‌های مرزی و ترانزیت و 11 مورد نیز به مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی مربوط بوده است.
جلیلیان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از 90 درصد از شکایات ثبت‌شده به‌صورت کامل رسیدگی و مختومه شده است. هدف از راه‌اندازی سامانه 141، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است تا شهروندان بتوانند مسائل، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینه‌های مختلف مرتبط با راه و حمل و نقل مطرح کنند.
وی با بیان اینکه تمامی تماس‌ها دارای کد پیگیری هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با استفاده از این کد، از وضعیت رسیدگی به درخواست یا شکایت خود اطلاع پیدا کنند.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در گزارش مشکلات جاده‌ای، نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.


نظرات شما