عصر کرد
کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه 125 با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی
پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 03:04:34
عصر کرد -

عصر کرد


فرهاد فرهودی گفت : با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی 125 آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است.
به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه 125 جلوگیری می‌کند.
راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه 125 کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است.
پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس‌های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند .
باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه
تبلیغات در خبربان

http://www.Kurd-Online.ir/Fa/News/275129/کاهش-مزاحمت‌های-تلفنی-سامانه-125-با-راه-اندازی-سیستم-هوشمند-پاسخگویی
بستن   چاپ