عصر کرد -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری گفت: از این تعداد شکایت دریافتی سه هزار و 35 مورد مربوط به بخش کالایی و مابقی (288 مورد) مربوط به بخش خدمات بوده است.
او بیان کرد: از این تعداد شکایت، 556 فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی، 2642 مورد غیر متخلف تشخیص داده شده و 125 فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.
بیگلری اظهار داشت: بررسی وضعیت گزارشها حاکی از آن است که بیشتر شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان و در حوزه خدمات نیز بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاهها، مشاورین املاک و نصب آسانسور است.
معاون بازرسی سازمان صمت استان گفت: هم استانیها میتوانند شکایات و گزارشات خود را اعم از گرانفروشی، کمفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش کنند.
انتهای پیام/ز
http://www.Kurd-Online.ir/Fa/News/248322/ثبت-سه-هزار-و-300-شکایت-مردمی-از-واحدهای-صنفی-کرمانشاه