عصر کرد
مدیرعامل بیمه دی: بیمه هوشمند با کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود
سه شنبه 16 ارديبهشت 1404 - 19:06:44
عصر کرد - مدیر عامل شرکت بیمه دی هوشمند کردن بیمه دی را یکی از پارامترهای مهم در صنعت بیمه خواند و گفت: بیمه هوشمند با وجود کارکنان خلاق و با دانش، محقق می شود.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی هادی عبداللهی در مراسمی به مناسبت روز معلم با تجلیل از مدرسان باشگاه مدرسان این شرکت بر نقش محوری آموزش در ارتقای کیفیت و مزیت رقابتی شرکت بیمه دی تأکید کرد.
وی با تبریک این روز، اظهار داشت: خوشبختانه این روز مهم به نام شخصیتی بزرگ در دانش و عمل نام‌گذاری شده است و جایگاه معلمی نیز در تراز همین اندیشه شهید مطهری و اثرگذاری آن است.
دکتر عبداللهی با اشاره به جوان بودن بدنه نیروی انسانی در صنعت بیمه افزود: در سال 1400 حدود 60 درصد کارکنان برتر صنعت در دهه اول خدمت خود بودند که این موضوع نشان‌دهنده نیاز شدید به یادگیری مستمر و به‌روزرسانی دانش و مهارت‌هاست.
وی ادامه داد: صنعت بیمه، صنعتی سیال با ارتباطات گسترده درون‌سازمانی و با مشتریان است و همین مسئله اهمیت به‌روزرسانی دانش در میان کارکنان، به‌ویژه در شبکه فروش را دوچندان می‌کند.
باشگاه مدرسان؛ بستری برای انتقال تجربه و دانش
مدیرعامل بیمه دی تأکید کرد: آموزش در شرکت بیمه دی یک هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است و باید با برنامه‌ریزی مناسب به ارتقای دانش و توانمندی همکاران بپردازیم.
وی با اشاره به فعالیت باشگاه مدرسان بیمه دی که متشکل از 120 نفر از همکاران از جمله 15 نماینده شرکت است، گفت: این ظرفیت ارزشمند می‌تواند نقش مهمی در پیاده‌سازی آموزش‌های تخصصی و اثربخش ایفا کند.
دکتر عبداللهی همچنین یادآور شد: بیمه دی شرکتی دانش‌پایه است و باید تلاش کنیم در تمامی بخش‌ها اعم از بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری، بر پایه دانش و تجربه حرکت کنیم.
وی گفت: به‌کارگیری فناوری‌های نوین آموزشی و علمی می‌تواند ما را در این مسیر یاری کند تا همکاران بیمه دی در صنعت به عنوان نیروهایی شاخص شناخته شوند.
راه‌اندازی سامانه مدیریت دانش تا پایان خرداد
در ادامه این مراسم، بهادر کاظمی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی نیز ضمن تبریک روز معلم به مدرسان داخلی شرکت گفت: آموزش و بازآموزی جزو ضروریات هر سازمانی است که می‌خواهد پویایی خود را حفظ کند.
وی گفت: ما در بیمه دی از نیروهای متخصص و با تجربه برای آموزش کارکنان جدید بهره می‌گیریم و باشگاه مدرسان نقشی محوری در مدیریت دانش سازمان دارد.
کاظمی همچنین از راه‌اندازی قریب‌الوقوع سامانه مدیریت دانش شرکت تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: این سامانه کمک خواهد کرد تا تجربه‌ها و دانش انباشته همکاران حفظ شده و در صورت جابه‌جایی نیروها، تداوم دانش در شرکت تضمین شود.
این مراسم به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد بیمه دی و با هدف تجلیل از مدرسان داخلی شرکت برگزار شد.
در پایان این مراسم از اساتید باشگاه مدرسان بیمه دی تجلیل به عمل آمد.

http://www.Kurd-Online.ir/Fa/News/997247/مدیرعامل-بیمه-دی--بیمه-هوشمند-با-کارکنان-خلاق-و-با-دانش،-محقق-می-شود
بستن   چاپ