شرکت گاز کردستان موفق به نگهداشت 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد
شنبه 18 آذر 1402 - 09:56:42
|
|
عصر کرد - احمد فعلهگری در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج سیستمهای مدیریت یکپارچه را مفید دانست و اظهار کرد: امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بازار رقابتی شدیدی در دنیا به وجود آمده است، به همین دلیل شرکتها باید خود را با تغییرات تکنولوژی تطبیق داده و راندمان خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. وی اعلام کرد: شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه میتواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهرهوری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همه کارکنان درون سازمان را افزایش میدهد. وی افزود: شرکتها و موسساتی که اقدام به اخذ ایزو میکنند خود را به جامعه و مشتریان متعهد میدانند و در تلاش هستند تا محصول و خدمتی را ارائه نمایند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان و بخصوص متناسب با شرایط بینالمللی استاندارد باشد. مدیرعامل شرکت گاز کردستان بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنماییهای گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیرهسازی این دانش در راستای تحقق اهداف استراتژیک در راستای تحقق سند استراتژیک سازمان اقدام نمائیم. فعلهگری در ادامه افزود: بر اساس فرآیند ایزو و طی برنامهریزیهای صورت گرفته ممیزی خارجی برای دریافت گواهینامههای مدنظر شرکت جلسات و آموزشهای مرتبط و طبق برنامه زمانبندی شده توسط ارزیابان شرکت توف اینترسرت برگزار شد. مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در راستای نگهداشت و بهبود گواهینامههای مد نظر شرکت گاز کردستان در سال جاری با برگزاری 145جلسه درونسازمانی، این شرکت موفق به تمدید 10 گواهینامه مدیریتی شامل استانداردهای تضمین، استاندارد مدیریت محیط زیست، استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای و مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست، استاندارد مدیریت انرژی، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات، استاندارد سنجش رضایتمندی ذینفعان، استاندارد فرآیند آموزش، استاندارد مسوولیت اجتماعی و استاندارد مدیریت ریسک شد. لازم به توضیح است دریافت 2 گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و سیستم سنجش رضایتمندی ذینفعان که در رابطه با مشتریان برونسازمانی و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع است که از اهمیت ویژهای برخورداربوده و این امر باعث میشود سطح رضایتمندی کل ذینفعان شرکت گاز استان کردستان تقویت شود. فعلهگری استانداردهای رضایتمندی و رسیدگی به شکایات ذینفعان را برای سازمانها ضروری دانست و تصریح کرد: این شرکت با هدف افزایش بیشتر رضایتمندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و نظرسنجی از ذینفعان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیادهسازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد مدیریت رضایت مندی مشتریان و ذی نفعان و پاسخگویی به شکایات نموده و طی ممیزیهای صورت گرفته موفق به نگهداشت و بهبود گواهینامه های مورد اشاره شد. شرکت گاز استان کردستان جهت حفظ ، توسعه و رضایتمندی ذینفعان اهتمام ویژه داشته و برای سنجش میزان رضایت آنان هر سال از طریق پیمانکار مشاور طرح سنجش میزان رضایت ذینفعان را اجرا میکند. انتهای پیام/2330/74
http://www.Kurd-Online.ir/Fa/News/762369/شرکت-گاز-کردستان-موفق-به-نگهداشت-10-گواهینامه-سیستم-مدیریت-یکپارچه-شد
|