عصر کرد -
![عصر کرد]()
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا از کرمانشاه، ناصر حسینی با اشاره به نظرسنجی واحد روابط عمومی شرکت گاز استان در خصوص رضایت مندی مردم از راه های ارتباطی با این شرکت، اظهار کرد: در این نظرسنجی درصد رضایت مندی هم استانی های عزیز از شرکت گاز 93/6 درصد بود.
وی با بیان اینکه این میزان بالای رضایت مردمی موجب خرسندی و خوشحالی فراوان ماست، افزود: این نظر سنجی در خصوص سهولت استفاده و مطلوبیت درگاه حضوری یا همان میز خدمت، سامانه ارتباط با مشتریان یا همان تلفن گویا به شماره32412٠66، سامانه پیامکی به شماره 10001114 و سایت شرکت به آدرس nigc-ksh.ir انجام شد.
حسینی گفت: یکی دیگر از مواردی که در این نظرسنجی مورد سنجش قرار گرفت ارتباط مستقیم مردم با مدیران و رؤسای نواحی بود که نتایج خوشحال کننندهای در بر داشت.
مدیرعامل شرکت گاز گفت: میزان رضایت از خدمات درگاه دفاتر پیشخوان دیگر شاخص مورد سنجش در این نظر سنجی بود.
وی با تأکید برخدمت بی دریغ و صادقانه به مردم، گفت: تمام تلاش ما جلب رضایت مردم بود که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکارانم محقق شده است.
وی گفت: خدمت به مردم پایانی ندارد و ما وظیفه داریم با تمام توان و بهتر از قبل در خدمت به جامعه و مردم کوشش کنیم.
http://www.Kurd-Online.ir/Fa/News/762038/مدیر-عامل-شرکت-گاز-استان-کرمانشاه---93-درصد-مردم-استان-از-راههای-ارتباطی-با-شرکت-گاز-رضایت-دارند