عصر کرد

آخرين مطالب

رژیم صهیونیستی نگران تداوم راه شهید رئیسی است اجتماعی

رژیم صهیونیستی نگران تداوم راه شهید رئیسی است
  بزرگنمايي:

عصر کرد - فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: به اذعان سران رژیم غاصب که از وضعیت به وجود آمده ابراز خوشحالی کردند، نگران این امر بودند که راه شهید رئیسی ادامه یابد چرا که آنها می دانند که ملت ایران استمرار راه شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده‌‌اند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ظهر امروز شنبه شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، با محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین دیدار کردند.
سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت بیان کرد: در لحظات اولیه دریافت خبر در یک جلسه کاری بودیم و با شنیدن خبر، همه در بهت فرو رفتیم به طوری که ادامه جلسه امکان نداشت و مدام اخبار را پیگیری می کردیم.
وی گفت: در آن ساعات دلمان می خواست که این خبر واقعیت نداشته باشد اما سیمای مطمئن و باصلابت و کلمات سراسر حکمت آمیز رهبر معظم انقلاب را که شنیدیم صحت این خبر سنگین ثابت شد. این خبر برای ملت بسیار سنگین بود. 
سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به اینکه تا همین اواخر، انقلاب و رهبر عزیز و ملت بزرگ ایران چند اقدام مهم و بزرگ را به رخ دنیا کشیدند، اظهار کرد: اولین اقدام، ارکان مستحکم نظام بود همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند که؛ ملت عزیز نگران نباشند هیچ اختلالی به وجود نمی آید. رهبر معظم انقلاب یک تنه ایستادند، درست در زمان انتقال مجلس شورای اسلامی بودیم و شخصیت محبوب و اثرگذار کشور، آیت الله رئیسی آسمانی شده بود اما ارکان مستحکم نظام با قوانین مستحکمی پیش بینی شده بود و حکمت و تدبیر رهبر معظم انقلاب موجب شد تا این وضعیت بحرانی را پشت سر بگذاریم. 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اتحاد مردم عزیز، مثال زدنی بود. دستگاه استکبار جهانی و خناثان به سراغ مردم و عاطفه این مردم آمده بود تا چیز دیگری را رقم بزنند اما دریای مواج عاطفه مردم همه دشمنان را ناکام گذاشت و نقشه هایشان را نقش بر آب کرد. به اذعان سران رژیم غاصب که از وضعیت به وجود آمده ابراز خوشحالی می کردند، نگران این امر بودند که راه شهید رئیسی ادامه یابد چرا که آنها می دانند که ملت ایران استمرار راه شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده اند. 
وی افزود: این وحدت و همدلی که بین مردم و شخصیت های سیاسی و موثر شکل گرفت یکی از جلوه های الهی این ماجرا بود. اتفاق دیگر این بود که دشمنان به دنبال این امر بودند که کشور عزیز اسلامی ما را در دنیا از حیّز انتفاع خارج کنند و ایران اسلامی را فاقد مقبولیت سیاسی جلوه دهند اما حضور بیشمار هیئت‌های بلند پایه جهان و ارادت چشمگیر مردم دنیا و سازمان های نشان دار دنیا در مراسم تشییع شهید آیت اله رئیسی نشان داد که جایگاه ایران در جهان بسیار ویژه و مورد توجه و تکریم دنیاست.
سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به اقدامات مجموعه شورای فرماندهی سپاه استان قزوین تصریح کرد: از روز شهادت شهدای خدمت تا امروز، شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حوزه های ماموریتی خود، تکلیف خود را برای تکریم رئیس جمهور شهید و همراهانش انجام داده‌اند و در برپایی و همراهی مراسمات ویژه، برنامه های محوری مختلفی پیرامون مراسم تکریم رئیس جمهور شهید و همراهانشان در نواحی شهرستان ها برگزار شده است.
فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: بارزترین اقدامات ما اعزام گسترده مردم و بسیجیان جهت حضور در مراسم وداع و تشییع باشکوه شهدای خدمت در تهران بود که همه نواحی سپاه استان و اقشار بسیج، تیپ 82 صاحب الامر(عج)، بسیج دانشجویی، اساتید پای کار آمدند. ظرفیت ها محدود بود و قطعا بیش از این می توانستیم برای حضور مردم عزیز استان قزوین در مراسم تشییع شهدای خدمت، خدمات ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: سپاه استان قزوین، میزبان بیش از 7 هزار نفر از مردم و بسیجیان عزیز برای حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت بود این در حالی است که بخشی از مردم با استفاده از خودروی شخصی در این مراسم حضور یافتند و با مشارکت مجموعه های دیگر استان، بیش از 10 هزار نفر از هم استانی ها در رستاخیز عظیم تجلیل و تکریم و مراسم وداع شهدای خدمت در تهران حضور یافتند و همچنان مراسمات گرامیداشت شهدای خدمت در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد برگزار می شود.
سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید، پیش از همه برای خلق حماسه هشتم تیرماه نقش آفرینی کرد،تصریح کرد: آیت الله رئیسی پیش از همه، فضای کشور را در یک میدان مجاهدت با صدق و تواضع و فروتنی خود، آماده کرد و همه مردم را آماده انتخابات کرد. انتخابات قواعد خاص خود را دارد، یکسال پیش از انتخابات، فضاسازی برای حضور مردم آغاز می شود و این بار رئیس جمهور شهید، به تنهایی این فضای حضور و انتخابات را آماده کرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با بیان این نکته که مجموعه مدیریت استان، نماینده دولت نجیب و مردمی و بااخلاق آیت الله رئیسی در استان قزوین می باشد، بیان کرد: در کنار شما هستیم تا آرزوهای رئیس جمهور که تکریم مردم، نقش دادن به مردم، بها دادن به مردم بود، محقق شود. چشمان همه ما از این مصیبت، گریان و دلهایمان پر غصه شد اما در حضور مردم با صلابت در صف سربازی رهبر معظم انقلاب ایستادیم. دل های ما از این مصیبت پرغصه است اما در حفاظت و صیانت از آرمان رئیس جمهور شهید و عزیزمان پرصلابت ایستاده ایم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/836043/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز هفتم تبلیغات تلویزیونی چه گفتند؟

سرپرست “دفتر امور بیمه و صندوق های بیمه ای” وزارت اقتصاد منصوب شد

استویکوویچ: صربستان شایسته شکست نبود؛ مصدومیت کوستیچ شاید رباط صلیبی باشد

ناراحتی خداداد از شوخی بخش فان یورو

پس پشت وعده‌های انتخاباتی؛ منت گذاشتن سر مردم برای یک تکه گوشت بسیار توهین آمیز است

تمجید هری کین از بلینگام؛ او باورنکردنی است!

تادیچ: می‌توانستیم به انگلیس ضربه بزنیم

نحس است؛ لینه‌کر شعار معروف انگلیس را ممنوع کرد

معرفی برترین‌های فوتسال در هتل المپیک

دشان: کروس یک غول تمام عیار است!

حساب بلینگام با ستاره صربستان صاف شد

کری برای آلمان! ورزشگاه را مال خودمان می‌کنیم!

پیش بازی دیدار اتریش - فرانسه

بلینگام بهترین بازیکن دیدار انگلیس - صربستان شد

نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو 2024

ضربه سر هری کین به تیر دروازه صربستان برخورد کرد

شبیه‌سازی بازی اسپانیا و کرواسی در یورو 2024

شوت ولاهوویچ با واکنش دیدنی پیکفورد به کرنر رفت

نجات دروازه توسط هری کین که مانع از گلزنی صرب ها شد

گل‌ها و پاس‌گل‌های کیه‌زا در فصل 2023/24

خلاصه بازی صربستان 0-1 انگلیس

تشویق جود بلینگام توسط هواداران تیم ملی انگلیس با استفاده از آهنگ هی جود

برد خفیف سه‌شیرها در گام اول؛ انگلستان 1-0 صربستان

حق القدم ائمه جماعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی پرداخت شود

اقتصاد دریا محور اولویت علمی مرکز آموزش علمی کاربردی کیش

جلیلی: در اقتصاد منابع با مصارف باید هم‌خوانی و انضباط داشته باشد

جلیلی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد / انضباط مالی اولویت است

بدشانسی مضاعف صربستان؛ کاستیچ مصدوم شد!

کانسلو: در حقم بی‌عدالتی شد، خودم را اثبات می‌کنم

خوشحالی گل خاص بلینگام با حضور آرنولد

درگیری بلینگام و کوستیچ در دقیقه 24؛ صربستان 0-1 انگلیس

اشتباه ولاهوویچ و تک‌به‌تکی که واکر از دست داد؛ صربستان 0-1 انگلیس

صحنه مشکوک به پنالتی روی میتروویچ در دقیقه 59؛ صربستان 0-1 انگلیس

انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد

باید اقتصاد مولد را شکل دهیم

جلیلی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد

جلیلی: باید ساز و کاری برای حاکمیت ریال داشته باشیم تا ارزش پول ملی را حفظ کنیم

توصیه کاپلو به ساوتگیت؛ روی آرنولد ریسک نکن

شوت میتروویچ خطرناک از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت

خداداد: بزرگترین اشتباهم رد پیشنهاد دورتموند بود

سرمربی دانمارک: گل دوم را نزدیم و خیلی بی‌حال بودیم

شروع قدرتمند در یورو؛ جود یورو را هم می‌خواهد

اریکسن: داستان من با یوروی قبلی متفاوت است

چشمم را بستم و فقط شوت زدم!

طنین دعای پرفیض عرفه در شهرستان اسلام آبادغرب

تن هاخ: منچستریونایتد به این نتیجه رسید که بهترین سرمربی را دارد؛ انگلیس صاحب بهترین هافبک کل یوروست

فال انبیا فردا دوشنبه 28 خرداد 1403

اقامه نماز عید قربان به امامت نماینده ولی‌فقیه در کردستان

مراسم پرفیض دعای عرفه در کردستان + تصاویر

ایجاد قرارگاه اقتصاد کشاورزی در لرستان