عصر کرد

آخرين مطالب

اوسمار: 4 بازی باقی‌مانده لیگ خیلی حساس است ورزشي

اوسمار: 4 بازی باقی‌مانده لیگ خیلی حساس است
  بزرگنمايي:

عصر کرد - فارس /سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 4 بازی باقی‌مانده لیگ برتر خیلی حساس است.
اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، اظهار داشت: به اواخر لیگ می‌رسیم و چهار بازی باقی مانده خیلی حساس است. از سه بازی سخت آمدیم. در برخی دیدارها یار کمتری داشتیم و بازی‌ها‌ برایمان سخت شد‌ اما احساسی بود.
وی افزود: با وجود تمام حساسیت‌ها و دیدارهای سختی که داشتیم، بازیکنان ما رشد خوبی نشان داده و با وفق یافتن با شرایط، بازی‌های خوبی انجام دادند. فردا هم با هواداری بازی داریم که خیلی خوب بازی می‌کند و در هفت دیدار اخیرش بدون شکست بوده است. بازی با ملوان در شمال کشور خیلی سخت است اما آنها خیلی خوب بودند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت زیرا زمین شرایط خوبی دارد و هوادار هم تیم خوبی است که با سیستم‌ها و ترکیب‌های مختلفی بازی می‌کند.
سرمربی پرسپولیس درخصوص اخراج شدن‌های متوالی بازیکنان این تیم، گفت: نمی‌شود جلوی درگیری بازیکن سر یک توپ در جریان بازی را گرفت. هرچند کارت گرفتن از لحاظ روحی و احساسی به خود بازیکن، نفرات داخل و خارج از زمین یا کادرفنی فشار می‌آورد اما بچه‌ها روی خودشان کار می‌کنند تا هم رقابتی کار کرده و جنگندگی داشته باشند و هم خودشان را کنترل کنند تا چنین اتفاقاتی نیفتد.اوسمار در پاسخ به این سوال که 2 جور اجرا شدن قانون مثلا برخورد با مصاحبه‌ها پس از بازی یا سخت‌گیری داوران در زمین، چه قدر برایش اهمیت دارد، گفت: برخی مسائل خارج از قدرت سرمربی است و برای این کارها هیات مدیره، مدیرعامل و افشین پیروانی بیشتر می‌توانند کمک کنند. ما و بازیکنان سعی داریم تمام تمرکزمان روی بازی‌ها باشد و آنها را به خوبی انجام بدهیم. فردا هم بازی مهمی داریم. باید کار استراتژی، تاکتیکی و تکنیکی را خوب انجام بدهیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درواکنش به اینکه طبق قانون باید نفرات خارجی در 60 درصد بازی‌ها به زمین بروند اما درمورد وحدت هنانوف این قانون اجرا نشده و اگر فصل بعد هم در این باشد، نگران از دست رفتن یک سهمیه خارجی نخواهد شد، گفت: سوال خوبی بود‌. دقیق قانون را نمی‌دانم‌. آیا 60 درصد فقط مختص یک بازیکن است یا کل بازیکنان؟ اگر برای یک بازیکن باشد، شاید او مصدوم باشد یا به دلیل مشکل تکنیکی نتواند بازی کند. حق نیست سهمیه کل تیم را به خاطر بازی نکردن فقط یک بازیکن از دست بدهیم.
اوسمار در پاسخ به این سوال که هنانوف در نیم فصل پیشنهادات خوبی داشت و باشگاه می‌توانست از فروش او درآمدزایی کند، توضیح داد: اگر اینگونه باشد که باشگاه به خاطر بازی نکردن بازیکن فصل بعد یک سهمیه خارجی‌اش کم شود ناحق است زیرا شاید او به خاطر مصدومیت در کل فصل نتواند بازی کند. فصلی که تمام می‌شود، ربطی به فصل بعد ندارد.وی درپاسخ به این موضوع که احتمال دارد این قانون تبصره داشته باشد تا هر بازیکن بی‌کیفیت خارجی به لیگ ایران نیاید، عنوان کرد: یک فصل با فصل دیگر فرق می کند و هر قانونی برای یک تیم است، باید برای تیم دیگر هم اجرا شود.
سرمربی پرسپولیس درمورد پرگل نبودن بازی‌های لیگ برتر در شرایطی که او از کشوری به ایران آمد که مهد گلزنی است و از روزی که خودش سرمربی سرخ‌پوشان شده این تیم دیدارهای پرگلی را ارائه می‌دهد، گفت: این موضوع به تاکتیکی بازمی‌گردد که سرمربی انتخاب می‌کند یا فرهنگی که از قبل در فوتبال وجود داشته اما در فصل‌های قبلی دیدیم بازی‌های خیلی مهمی در ایران نیز گل‌های زیادی داشته‌اند. شاید در یک فصل تیمی بسته شده که تفکرات سرمربی‌اش چندان هجومی نبوده اما خیلی بستگی دارد یک سرمربی در ابتدای فصل تیمش را هجومی ببندد یا دفاعی.اوسمار درپاسخ به این سوال که آیا نگران نیست پرسپولیس بیش از حد به اورونوف وابسته شود، توضیح داد: اوستون روزهای خیلی خوبی را طی می‌کند‌ و بازی‌های خیلی خوبی انجام می‌دهد اما کل بازیکنان کمک می‌کنند تا چنین اتفاقی برای او بیفتد‌. سایر بازیکنان ما هم خوب هستند که برای بهتر دیده شدن بازی‌اش به او کمک می‌کنند. عیسی آل کثیر هم در حمله خوب کار می‌کند.
وی افزود: حتی نفرات دفاعی ما هم وقتی به حمله کمک می‌کنند، می‌توانند گل بزنند‌. تیمی هستیم که برای کسب نتایج خوب به هم کمک می‌کنیم. شاید یک بازیکن بیشتر دیده شود اما همه به او کمک می‌کنند. سرمربی پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت تمدید قراردادش، گفت: همانگونه که قبل و پس از بازی با نساجی گفتم مشغول صحبت هستیم اما بیشتر تمرکزمان روی دیدارهای باقی‌مانده است تا خوب بازی کنیم. سایر مسائل دست باشگاه است.اوسمار درمورد تمایل خود برای ماندن در پرسپولیس، تصریح کرد: همیشه گفته‌ام احساس خوبی در این باشگاه داشته و پرسپولیس را دوست دارم‌. بازیکنان و هیات مدیره با من احساس آرامش دارند. از بازی‌ها و نتایج‌مان هم لذت می‌برم. پس من دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما باید حرف‌ها ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود‌.
علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این نشست گفت: با توجه به کورس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی توقع داریم بازی فردا با حضور هواداران برگزار شود اما قبل از این نشست در جلسه هماهنگی قرار شد بازی بدون حضور هواداران در ورزشگاه دستگردی انجام شود‌. خود دوستان سازمان لیگ می‌توانند جواب بدهند آیا این رعایت عدالت است یا خیر. همه چیز را به آنها سپردیم و نامه زدیم. دیگر واقعا توپ در زمین سازمان لیگ است. 

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/829109/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ثبت 12٦01 واقعە ‌ازدواج‌ در سال گذشتە در کردستان

سرودن شعری زیبا در وصف شهید سید ابراهیم رئیسی

سرودن شعری زیبا در وصف مجاهدان در راه خدا

سرودن شعری زیبا در وصف امام رضا (ع) در روز میلاد ایشان

من ندانم به نگاه تو چه رازی است نهان

کاش می شد آدمی...

سروده «نجیب بارور» درپی شهادت رئیس جمهور

شعر فردوسی بسیار روان است!

قدر همدیگر را بدانیم!

برگزاری سوگواره شعر خادم‌الرضا(ع)

شادی کردن کلا ممنوع است!

فوق ستاره والیبال ژاپن و وداع با بهترین لیگ جهان

قلعه‌نویی: شهادت در شب میلاد امام رضا (ع) پاداش رئیسی بود

تمرین امروز تراکتور تعطیل شد

شگفتی در دومین بوندس‌لیگا؛ یک غول دیگر قربانی شد

اولین بازیکن لیست خروجی تراکتور

احتمال جدایی چند پرسپولیسی در پایان فصل

ژاوی و آینده‌ای که به وضعیت مالی باشگاه گره خورده است

هافبک عراقی تراکتور اعلام جدایی کرد

فهرست آرژانتین؛ مسی و 28 ستاره برای فتح کوپا

جشن قهرمانی لیگ برتر همزمان با فینال چمپیونزلیگ

پیام تسلیت فدراسیون‌ها و اهالی ورزش به مناسبت شهادت رئیس جمهور

ایران در جایگاه دهم شمشیربازی سابر ایستاد

بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا معرفی شد

احتمال تمدید قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد قوت گرفت

آغاز ماموریت غیرممکن ایران؛ اعلام برنامه کامل VNL

برنامه جدید مسابقات هفته‌های 28 تا 30 لیگ برتر

«سه خواهر» روی صحنه می‌مانند

«سه خواهر» روی صحنه می‌ماند

صحنه‌هایی از حمله موشکی به سدیروت و مرکز تجمع اشغالگران+فیلم

چرا هیچ سینمایی حاضر به اکران نخستین فیلم بلند بیضایی نمی‌شد؟

مصدوم شدن معاون فرماندار اردکان در حادثه تصادف / راننده سواری در صحنه فوت کرد

یکی از مدیران سابق شرکت عمران پرند دستگیر شد

آغاز بکار بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر آغاز شد

فراموش نمی‌شوی یورگن؛ وداع احساسی آنفیلد با کلوپ

تسلیت امام جمعه پاوه به رهبر معظم انقلاب در پی شهادت رئیس جمهوری

پیام تسلیت امام جمعه پاوه به رهبر معظم انقلاب در پی شهادت رئیس جمهوری

طهرانچی: شهید آیت الله رئیسی به دنبال نام و نان نبود/ باید مثل همیشه در صحنه باشیم

تسلیت امام جمعه پاوه به رهبر معظم انقلاب در پی شهادت رئیس جمهور

تمامی کنسرت ها یک هفته لغو شدند

طهرانچی: هشتمین رئیس‌جمهور ایران جشن شهادت خود را همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار کرد

‌خلأ حضور آیت‌الله رئیسی به آسانی جبران نخواهد شد

ائمه جمعه اهل سنت شهرهای جوانرود و روانسر شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفتند

لغو مراسم ثبت جهانی کاروانسرای بیستون

تصویر| صحنه‌ای دردناک در تبریز بعد از شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت امام جمعه پاوه در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و هیات همراه ایشان

طرح تحول زمین شناسی موجب افزایش اشتغال در کردستان می‌شود

سرمایه‌گذاری خارجی 200 میلیون یورویی در سنگ‌آهن دیواندره

انتقاد نماینده قروه از استاندار؛ چه اشتغالی ایجاد کرده‌اید؟