عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صحبت های شنیدنی از اردشیر رستمی

گردان: سیدحسین بهترین دروازه‌بان ایران است

مس رفسنجان با 2 غایب مقابل پرسپولیس

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی پرسپولیس

باورکردنی نیست اسماعیل کارتال!

رئال و نصف اروپا به‌دنبال الماس جدید آرژانتینی

بسته فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد بانه و مریوان رونمایی شد

دیدار معاون حقوقی کمیته امداد کشور با استاندار کردستان

استحکام مراودات علمی و پیمودن مسیر توسعه مستلزم ایده‌پردازی دانشگاهیان است

حل مشکلات نهضت ملی مسکن، مطالبه استاندار

شاهدی بر زندگی مردم فلسطین زیر سایه آپارتاید صهیونیستی

رودیگر بزرگترین معضل فصل رئال را نشان داد

اسطوره نیوکسل در خیابان گیتار می‌‌زند!

رئال قهرمان المپیک را جانشین کورتوا می‌کند!

لحظه‌ای که ساپینتو از فوتبال ایران رفت!

تاخیر در معرفی وزیر اقتصاد پیام منفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

عاشقانه‌های غمگین در «سلمآه»؛ دست و دلم به شعر شاد نمی‌رود

با برنامه‌ریزی می‌توان مریوان را به قطب گردشگری ملی تبدیل کرد

اشغالگران در آتش؛ علت: نمی‌دانند | فصل سیاه استقلال | کلاهبرداری میلیونی از قاتل سرگردان | عوارض روانگردان خطرناک کمیکال

شاید قهرمان لیگ باز هم در قزوین مشخص می‌شود

توجه ویژه استان اربیل اقلیم کردستان عراق برای توسعه روابط با زنجان

توافق واشنگتن و کی یف برای ایجاد صندوق بازسازی اوکراین

باستونی: یامال بهترین بازیکن دنیاست!

دبل‌هت‌تریک قهرمانی تیم زنان چلسی در لیگ برتر!

گلوله توپ جنگی عمل نکرده در گیلانغرب کشف شد

اقتصاد آمریکا 0.3 درصد کوچک شد

صادرات 165 میلیون دلاری کالا از زنجان به اربیل عراق طی سال گذشته

کوبارسی: با این نتیجه باید از خودمان انتقاد کنیم!

رافینیا: خیلی ریسک کردیم ولی صعود می‌کنیم

زومر، متشکریم که آن توپ را گل کردی!‏

میختاریان: تا آخر عمر حسرت گلم به بارسا را می‌خورم!

مصدوم کلیدی استقلال آماده بازی آلومینوم

بانوان سرپرست خانوار در دشتی حمایت می شوند

باشگاه پرسپولیس: محرومیت پیروانی را فورا لغو کنید

بارسا 3-3 اینتر؛ فینالیست در سن‌سیرو مشخص می شود

بهترین بازیکن بارسا-اینتر قبل از پایان مشخص شد!

اسکوچیچ جانشین شجاع را انتخاب کرد!

واکنش رونالدو به حذف النصر؛دنیا ادامه دارد!

اعتراض شدید پرسپولیس به تشدید محرومیت پیروانی

موقعیت خوب برای طارمی؛ بارسلونا 3-3 اینتر

بحران برق در اسپانیا؛ بارسلونا 3-3 اینتر

رافینیا و یک ضربه دیدنی؛ بارسلونا 3-3 اینتر

چه می‌کنه لامین یامال؛ بارسلونا 3-3 اینتر

گل اول بارسلونا به اینتر توسط لامین یامال

چه تکنیک نابی داره یامال؛ بارسلونا 1-2 اینتر

گل دوم بارسلونا توسط فران تورس در دقیقه 38

بدبیاری فلیک در نیمه اول؛ کنده مصدوم شد!

جواد خیابانی گزارشگر بازی استقلال - جوبیلو ایواتای ژاپن در فینال جام باشگاههای آسیا

تمجید هالند از یامال؛ پسر، تو فوق‌العاده‌ای!

مهدی طارمی با مچ‌بند مشکی به یاد مردم بندرعباس