عصر کرد

آخرين مطالب

فال انبیا فردا چهارشنبه 29 فروردین 1403 اجتماعی

فال انبیا فردا چهارشنبه 29 فروردین 1403
  بزرگنمايي:

عصر کرد - یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
به گزارش «زی‌سان» ، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از 26 انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.
فال انبیا برای آینده ‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی فردا چهارشنبه 29 فروردین است. 
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین فروردین حضرت یونس
ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده‌ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت به جای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین اردیبهشت حضرت نوح
ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته‌ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می‌بری ولی با استعانت ازذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکری ناصواب آسوده می‌گردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص می‌گردی و کاری مشروح به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره مند خواهی شد. از بند خیالات واهی، نجات پیدا می‌کنی و آسوده خاطر می‌شوی، انشاءالله.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین خرداد حضرت یوشع
در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار می‌گیرد. چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می‌کنید که لازم است آن‌ها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می‌شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می‌شود.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین تیر حضرت هود
ای صاحب فال، بیماری تو به لطف و کرم پروردگار، شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و به درگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت می‌رسی و انبساط خاطر پیدا می‌کنی، انشاء الله.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین مرداد حضرت صالح
ای صاحب فال، عده ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار. کاری از پیش نمی‌برند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آن‌ها مطلع می‌شوی و آنها رسوا می‌شوند، توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو تا موفق و کامیار باشی، انشاءالله.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین شهریور حضرت سلیمان
ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی، بدان که با استعانت از ذات پروردگار بی همتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه می‌خواهی، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آن است که در تصور آید. به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش‌ها مصون خواهد داشت، انشاءالله
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین مهر حضرت لقمان
به نظر می‌رسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید. اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن می‌باشد. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست می‌آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها می‌شوید باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشم‌تان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه توزی نکنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید. از این راه به عزت می‌رسید، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین آبان حضرت ذوالکفل
به نظر می‌رسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی می‌دهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید. کاری را که مقصود دارید انجام دهید در آن موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید. ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید. ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند؛ او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می‌افتد.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین آذر حضرت یوسف
ای صاحب فال، بخت با تو یار است و حامی تو پروردگار است، تو در کنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دید. رازی دردل داری، آن را نگهدار و باکسی در میان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تا کامروا گردی، انشاءالله.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین دی حضرت محمد
ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند و از برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می‌دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی. روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی. ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین بهمن حضرت آدم
ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگار و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت به جای اور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز و از تولید نسل زیادتر دو فرزند خودداری کن که هرجا حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا، برآورده می‌شود. انشالله.
فال انبیا 29 فروردین 1403 برای متولدین اسفند حضرت هارون
ای صاحب فال در اثرمساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان، رونقی در زندگی تو حصل می‌گردد که سرمایه کارت بالا می گیرد و جزو، سرمایه داران بزرگ می‌شوی پ، پس شکرانه خداوندی را به جای آور و از آن سرمایه به دیگران انفاق کن. از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جداً خودداری کن تا در دنیا و آخرت رستگار شوی، انشاءالله.
tags # فال انبیا ، فال سایر اخبار

عصر کرد

چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟

عصر کرد

انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/820524/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش 50 درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است

ماجرای عصبانی شدن امیراسماعیل آذر در یک برنامه تلویزیونی بخاطر بحث کالای ایرانی

خاطره‌ی اسماعیل آذر از جلیل شهناز و رهی معیری

شمارش معکوس؛ رانگنیک این هفته به بایرن جواب می دهد

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

اسبقیان: هیچ دخالتی در تغییر نام استقلال نمی‌کنیم

منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی!

سردرگمی بایرنی‌ها؛ چرا هوینس به توخل حمله کرد!

رازهای نقاشی مرگ سقراط

آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو

پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است

برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان

فعالیت 18 هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم

نشست سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مجموعه حراست

مستندی از آثار و زندگی امیراسماعیل آذر استاد ادبیات فارسی

دیدنی های اخبار ورزشی در خارج از گود هفته

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی در الکلاسیکوها

بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏

ادعای دقیقی؛ شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!

جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن؛ جنگ در مونیخ!‏

گل خاطره انگیز پل اسکولز برای منچستریونایتد در دیدار با بارسلونا

برای اولین بار؛ صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏

جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد

تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

سطح گلخانه‌های کردستان به 60 هکتار افزایش یافت

زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج

تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

شهردار کرمانشاه: اخلال در امور شهر توسط شورا خلاف قانون است

شاعرانه/تو خواهی رفت، دیگر حرف چندانی نمی‌ماند

نجوای عاشقانه شمع و پروانه

توضیحات بردیا سعادت درباره جاماندن از لیست تیم ملی

وقتی دکلان رایس هواداران تاتنهام را ساکت کرد

حضور بازیکنان آلومینیوم در موسسه خیریه

غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا

اتفاق ویژه؛ جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

گل‌های لوکاس واسکز در لالیگا؛ نیمکت‌نشین همیشه‌آماده!

زمین فوتبال ناب در ارتفاعات پاوه روستای دشه