نماینده تامالاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد:
مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
عصر کرد - مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع مشکلات را بر اساس برنامههایی که طراحیشده در حال انجام است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.
به گزارش روابطعمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد ، در حاشیه دومین سفر رئیسجمهور به استان یزد، میز ارتباطات مردمی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نمایندگان تامالاختیار وزیر در ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.
«مهری طالبیدارستانی» نماینده تامالاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به این که خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آحاد مردم را در بر میگیرد، سعی شده ایراداتی که در میز ارتباطات مردمی دور اول سفر رئیسجمهور و هیأت دولت سیزدهم به استانها وجود داشت، رفع شود.
وی ادامه داد: باتوجه به تجربهای که در دور اول سفر ریاستجمهوری کسب کردیم مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزههای مختلف داشتهاند را احصاء کرده و در این دور با برنامهریزی مشخص، وارد میز ارتباطات مردمی شدهایم.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تأکید کرد: معاونین، مدیرانکل و تعدادی از کارشناسان حوزههای مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ستاد وزارتخانه به استان یزد سفر کرده تا با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ارتباط گرفته و مشکلات را بر اساس ایراداتی که برطرف شده و برنامههایی که طراحی شده است رفع کرده و مردم به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.
21 دی 1401 22:40
کد خبر : 295,762
نظرات بینندگان
-
پنجشنبه ۲۲ دي ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷:۵۵
-
۲۵ بازديد
-
وزارت رفاه
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/296671/