عصر کرد

آخرين مطالب

شهدای مدافع امنیت پیروان صدیق حضرت فاطمه زهرا (س) بودند/ ایستادگی پای دین و ارزش‌ها پیام شهدا و همگان مخاطب این پیام هستند/ دشمن شعار «زندگی» سر می‌دهد ولی عمال او جان کودک 10 ساله را می‌گیرند بنیاد شهید و امور ایثارگران

  بزرگنمايي:

عصر کرد - رئیس جمهور با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز شهرهای ما به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند، اظهار کرد: اگر چه غم از دست دادن آنها برای‌مان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آنها ناامیدی دشمن بود.

به گزارش «ایثار»، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت که در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهیده دفاع از ولایت، شهدای مدافع امنیت را پیروان صدیق آن حضرت توصیف کرد.
رئیس جمهور با اشاره به شکست دشمنان در جنگ هشت ساله و همچنین ناکامی آنها در توطئه‌های چهل سال اخیر، اظهار کرد: دشمن قصد داشت در جنگی ترکیبی و توطئه‌ای جدید، ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و مردم را مورد هجوم قرار دهد، اما فرزندان بصیر ملت در مقابل این هجمه ایستادگی کردند.
دکتر رئیسی افزود: دشمنان می‌خواستند نسخه‌ای که در برخی کشورها اجرا کرده بودند در ایران اسلامی با شعارهای توخالی و فریبنده اجرا کنند، غافل از اینکه اینجا مردان، زنان و جوانان سلحشوری هستند که با احساس مسئولیت پای انقلاب و ارزش‌ها و کشور خود ایستاده‌اند.
رئیس جمهور گفت: دشمن در حوادث اخیر داعش‌وار به جان انقلاب و مردم افتاد و نهایت عناد و سبوعیت و حقد و کینه نسبت به جریان ارزشی و جبهه انقلاب را به نمایش گذاشت.
آیت‌الله رئیسی گفت: امروز اگر وضعیت شهرهای ما آرام است و در امنیت قرار داریم، به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند. اگر چه غم از دست دادن آنها برای‌مان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آنها ناامیدی دشمن بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت، شهید زندگی کرده‌اند، تصریح کرد: تمام ابعاد زندگی نورانی شهدا، موضع‌گیری آنها، دشمن شناسی و نگاه‌شان به مسیر ولایت، پیروی از امام و حرکت در مسیر انقلاب و خدمت به مردم، به ویژه دستگیری از محرومان، سرشار از خیر و برکت است و شهادت قله مسیر حرکت آنها بود.
آیت‌الله رئیسی ایستادگی و مقاومت پای دین و ارزش‌ها را پیام شهدا و همگان را مخاطب این پیام و سخن دانست و گفت: گذشت زمان آثار و برکات خون شهدا را بیشتر نشان خواهد داد.
دکتر رئیسی روشنگری و جهل زدایی از جامعه را از آثار خون شهدا دانست و افزود: امروز امپراطوری رسانه‌ای دشمن با صحنه‌سازی و دروغ‌پردازی تلاش دارد تا حقایق را وارونه جلوه دهد، اما خون شهدا، تبلیغات مسموم و توطئه‌های آنها را خنثی کرد و به جامعه آگاهی بخشید.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به رفتار دوگانه دشمنان در حمایت از تروریسم و ادعای حمایت از مردم گفت: امروز دشمنان ملت‌ ایران برای مردم ما شعار «زندگی» سر می‌دهند، اما از آن طرف عمال اسلحه به دست‌شان در حرم شاهچراغ جان کودک 10 ساله و پدر و مادرش را می‌گیرند.
رئیس جمهور افزود: آن‌ها در افغانستان ادعای دموکراسی داشتند، اما محصول لشکرکشی به این کشور 35 هزار کودک معلول بود و تمام خانه‌ها و شهرها را ویران کردند و باز هم ادعا دارند که ما زندگی می‌بخشیم! به کدام مردم دنیا زندگی بخشیده‌اند که چنین ادعایی دارند؟
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه فضاسازی‌ها تمام می‌شود و باطل از بین می‌رود و حق پایدار خواهد ماند، در واکنش به درخواست خانواده معظم شهدای مدافع امنیت برای شناسایی، محاکمه و مجازات اغتشاشگران و عوامل شهادت نیروهای حافظ امنیت تأکید کرد که این مسئله با قاطعیت از سوی دستگاه‌های ذیربط پیگیری خواهد شد.

عصر کرد


معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گفت: افتخار این را داریم که در ایام فاطمیه و در ایام عزاداری مادرمان در خدمت جمعی از شهدای دفاع از امنیت کشور هستیم که توسط مزدوران و جهان‌خواران عالم به شهادت رسیدند.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس جمهور محترم، خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور مردمی تشکر می‌کنیم که این فرصت را فراهم کردند و همچنین تشکر از شما عزیزان که به خاطر جانفشانی فرزندان شما پرچم امام حسین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به اهتزاز در آمده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کسانی که قصد جان فرزندان شما را کردند به خاطر مکتب فرزندان شما این کار را کردند. قدم رنجه کردید در این نشست حضور دارید و امیدواریم این نشست نشانه ارادت ما به وجود سترگ و پرشکوه شما باشد.
همسر شهید «سلمان امیراحمدی» در این نشست گفت: عزیزان ما به خاطر مردم جان فدا کردند و توانستند به آرمان و هدفشان برسند ما از شما و قوه قضائیه می‌خواهیم که مقتدرانه با اراذل و اوباش برخورد کنید. شما صدای ما در جامعه باشید و نگذارید خون شهدای ما پایمال شود و آنها را در ملأ عام به اشد مجازات برسانید.
مادر شهید «دانیال رضا‌زاده» نیز در این نشست گفت: من تک فرزندم را که تازه داماد بود از دست دادم. به سختی فرزندم را بزرگ کردم اما خوشحالم پسرم پشت ولایت فقیه بود و عشقش رهبر بود. حجاب و عفت و پاکدامنی برای فرزندم مهم بود از کودکی در بسیج و پای کار بود. در اردوی جهادی و راهیان نور حضور داشت. خوشحالم پسرم شهید شده است. خدا به ما صبر دهد تا تحمل کنیم و با افتخار زندگی کنیم. خواهش می‌کنم اجازه ندهید خون شهدای ما پایمال شود آنها را به اشد مجازات محکوم کنید.

عصر کرد


انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/292363/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان

دستاورد جدید ژرمن‌ها در اروپا پس از 29 سال

استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند!

پاس گل‌ هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

برد راحت امامی مقابل حریف کره‌ای و صعود به نیمه‌نهایی

بهترین موقعیت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

داستانک/ شنوایی کم

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

محمدنژاد جوان در نخستین مبارزه پیروز شد

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی

مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی

اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

تیم روئینگ دونفره بانوان فینالیست شد

خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون

انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون 965 نفر از زائران حج تمتع

تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه

صرفه‌جویی 291 میلیون لیتر بنزین در پارسال

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از یک اتوبوس بوده و یک تن وزن داشته است

خلیلی: پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

افزایش 20 درصدی برداشت محصول گندم در گیلانغرب

رفع تصرف 300 هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه

«زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!