عصر کرد

آخرين مطالب

حل مشکلات کرمانشاه در گرو تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور مقالات

حل مشکلات کرمانشاه در گرو تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور
  بزرگنمايي:

عصر کرد -  خرداد ماه 1400 و در جریان رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری طبق گفتگویی تلویزیونی توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی با مردم کرمانشاه به تشریح مهمترین مسائل استان کرمانشاه و برنامه‌های خود را در راستای کاهش و رفع آنها ارائه داد.
بیکاری، تکمیل خطوط ریلی به کشور عراق، صنایع تبدیلی، اقتصاد مرزنشینی، ایجاد طرحی برای حفاظت از جنگل‌های بلوط، ساماندهی بازارچه‌های مرزی با اقتصادی کاملاً صادرات محور، کولبری، گسترش ظرفیت در بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، تمدن و فرهنگ از مهمترین محورهای تأکیدی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازه زمانی انتخابات 1400 بود.
سرانجام آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مقام سیزدهمین رئیس جمهور ایران به همراه جمعی از وزیران خود در آستانه یک سالگی دولت جدید در تاریخ 23 تیرماه سال جاری به استان کرمانشاه سفر کرد تا پس از گذشت حدود یک سال در اولین دیدار حضوری خود پس از انتصاب به ریاست جمهوری میهمان مردم کرمانشاه باشد.
هدف و نگاه اصلی دولت سیزدهم در دیدارهای استانی که معمولاً در روزهای جمعه صورت می‌گیرد علاوه بر دیدار با مردم و حضور مسئولان بین آنها به عنوان دولتی مردمی تلاش برای ایجاد زمینه‌های توسعه و پیشرفت، تحقق وعده‌ها و گره گشایی از مسائلی است که اغلب باعث بروز معضلات گسترده در حوزه‌های استانی و کشوری شده است.
در پی سفرهای استانی رئیس جمهور بر اساس شناسایی دقیق مشکلات موجود در تمامی استان‌ها با تدوین جدول نظام مسائل و بهره گیری از آن در خبرگزاری مهر و نیز با تهیه پرونده و سلسله گزارشاتی از مطالبات مردمی به منظور معرفی مشکلات و تبیین ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف بستری برای تسریع بخشی وعده‌ها و پیگیری مطالبات فراهم آورده است.
به همین دلیل استان کرمانشاه نیز پیش از بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه با ظرفیت سنجی و بررسی دقیق مطالبات مردمی را جمع آوری کرد.
بیکاری، مشکلات کشاورزی، صنایع تبدیلی، صادرات، مشکلات آزاد راه‌ها و محورهای مواصلاتی، راه آهن 17 ساله، پروژه‌های درمانی نیمه تمام، ساماندهی و احیا رودخانه و فاضلاب، جنگل‌های بلوط و باغ موزه از مهمترین مطالبات مردمی استان کرمانشاه بود که خبرگزاری کرمانشاه به صورت تخصصی و کارشناس محور به بررسی آنها در گزارشات مختلف پرداخته و با تاکید بر لزوم و اهمیت آنها بر رفع این مسائل و مشکلات تاکید کرده است.

عصر کرد

طی گزارشی با عنوان «جوانان بیکارترین استان کشور چشم انتظار اقدامات اشتغالی دولت سیزدهم / رکورد بیکاری کشور شکست» به معضل بیکاری در استان کرمانشاه که این روزها صدر نشین جدول بیکارترین استان‌های کشور شده پرداختیم تا علاوه بر بیان اوضاع وخیم بیکاری به پیامدهای پیش روی اشاره شود.
«ایمن سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه در انتظار اعتبارات دولتی» و «مصوبات سفر استانی دولت سیزدهم راهگشای آزادراه همدان-کرمانشاه» از نمونه گزارشات حاوی مطالبات مردمی در حوزه جاده‌ای و محورهای مواصلاتی بود که با تاکید بر لزوم آن از مزیت و موقعیت‌های آنها در جهت کمک به مسائل حوزه صادراتی و سهولت تردد مسافران سخن به میان آورده است.
پروژه نیمه تمام حوزه درمانی شامل گزارش «ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه نیازمند تأمین اعتبار / بیمارستان روانسر همچنان در بلاتکلیفی» مطالبه دیگری بود که به عنوان یکی از مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم استان کرمانشاه در مورد لزوم احداث مراکز درمانی و بیمارستانی‌هایی که مدت‌هاست در ایستگاه اعتبار لنگ میزنن با دولتمردان سخن گفته است.
«خرمای قصرشیرین در انتظار تصمیمات شیرین دولت سیزدهم / صنایع تبدیلی ایجاد شود»، «زمین‌های کشاورزی کرمانشاه در انتظار نگاه ویژه دولت سیزدهم» و «احداث سکوی صادراتی آبزیان در قصرشیرین در انتظار توجه دولت سیزدهم» گزارشاتی در حوزه کشاورزی و صادراتی و صنایع تبدیلی است که به امید نگاهی از سوی دولت سیزدهم به این حوزه‌های مهم استان کرمانشاه که هر کدام با دارا بودن ظرفیت‌های بالایی توانایی توسعه بخشی گسترده‌ای دارند در فهرست مطالبات مردمی سفر رئیس جمهور اضافه شدند.
«راه آهن 17 ساله غرب کشور نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم» به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های غرب کشور در حوزه حمل و نقل مسافران برای زیارت عتبات عالیات مورد اشاره قرار گرفت تا پس از 17 سال سردرگمی این بار مورد توجه دولتی سیزدهم قرار گرفته تا طلسم چندین ساله خود را بشکند و راه اندازی شود.
آیت الله رئیسی: تخصیص اعتبارات ویژه برای حل مشکلات کرمانشاه / اولویت‌ها بررسی می‌شود
بالاخره با فرا رسیدن روز سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان کرمانشاه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات این استان، اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم کرمانشاه اعتبارات ویژه‌ای در قالب مصوبات سفر استانی در نظر گرفته‌ایم.
وی گفت: کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی است و همواره از کشور در برابر تهاجمات بیگانگان مرزبانی کرده است.
آیت الله رئیسی افزود: ایران اسلامی نسبت به این استان و مرزدارانی که در هشت سال جنگ تحمیلی سینه ستبر کشور بودند و جانانه در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کردند، مدیون است.

عصر کرد

رئیس جمهور بیان کرد: 20 هزار جانباز و ایثارگر و 10 هزار شهید این استان نشان از حضور مردم کرمانشاه در همه عرصه‌ها خصوصاً دفاع مقدس دارد.
آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی بی‌شمار این استان، گفت: کرمانشاه، استانی با ظرفیت‌های کشاورزی است که قریب به 900 هکتار اراضی حاصلخیز دارد و کرمانشاه همانگونه که توانسته امنیت مرزی نوار غربی کشور تأمین کند، ظرفیت کشاورزی این استان نیز می‌تواند نقش مؤثری در امنیت غذایی کشور ایفا کند
مصوبات اعلام شده توسط رئیس جمهور و کابینه همراه چی در پی بیست و هشتمین سفر استانی به استان کرمانشاه به شرح زیر است:
عنوان مسئولوعده‌ها یا اظهار نظرها
رئیس جمهور رفع بیکاری و اشتغالزایی در کرمانشاه
تشکیل قرارگاه رفع بیکاری
تکمیل راه آهن کرمانشاه و اتصال به مرز خسروی
کشاورزی قراردادی، خرید تضمینی محصولات کشاورزی
جلوگیری از خام فروشی و توجه جدی به صنایع تبدیلی
ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزان و تولیدکنندگان
تکمیل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیمه کاره
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتراه اندازی طرح ملی فیبرنوری
وزیر کشور ساماندهی ورود فاضلاب شهری و روستایی به رودخانه «قره سو»
رسیدگی جدی به حاشیه نشینی در کرمانشاه
معاون اجرایی رئیس جمهور توافق با 30 دستگاه اجرایی در حوزه مربوط به بخش عمرانی
منابع مناسب برای 182 طرح در زمینه‌های زیربنایی، راه و شهر سازی، مسکن، بهداشت، آموزش و پرورش
وزیر جهاد کشاورزی اختصاص 30 هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه کشاورزی کرمانشاه
25 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی حوزه گلخانه و مجتمع‌های دامپروری
اختصاص اعتبار 1500 میلیاردی برای توسعه و ایجاد باغات شیبدار کرمانشاه
اجرای سامانه سردسیری در کرمانشاه
تخصیص اعتبار 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات حوزه آب و خاک، دام و طیور، کاداستر، آب رسانی به باغات دچار خشکسالی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگرانتخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه انتقال آب هانه کوان پاوه
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امکان بازدید مانیتورینگ از کتیبه جهانی بیستون
دستور ویژه برای احیای کارخانه تعطیل «کاغذ غرب»
دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور ارتقا معیشت مرزنشینان
ارائه طرح واردات خودروهای برقی از مناطق آزاد کشور به ویژه منطقه آزاد قصرشیرین برای تصویب به هیأت دولت
تاکید بر راه‌اندازی پتروپالایش گیلانغرب به عنوان یک خواسته مردمی
وزیر آموزش و پرورشآغاز مراحل اجرایی طرح رتبه بندی معلمان
وزیر نیرو پیگیری تخصیص اعتبار طرح‌های عمرانی برای رساندن آب به شهرها و روستاهای دارای تنش آبی
تاکید بر تکمیل سامانه گرمسیری برای کمک به توسعه اقتصاد و کشاورزی کرمانشاه
وزیر امور اقتصادی و داراییاستفاده از تبصره 18 بودجه 1401 برای طرح‌های اشتغال‌زا در کرمانشاه

حل مشکلات کرمانشاه در انتظار تحقق مصوبات
با پایان سفر استانی دولت تشریح مصوبات و پیگیری وعده‌های هیئت دولت در بخش‌های مختلف در دستور کار خبرنگاران استانی مهر قرار گرفت تا بستری برای مطالبه گری و گره‌گشایی از نظام مسائل استان کرمانشاه باشد.
یکی از مصوبات مهم استان کرمانشاه راه اندازی قرارگاه اشتغال به منظور رفع بیکاری، فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و برداشتن موانع و مشکلات آنهاست تا در مدت کوتاهی مشکل جوانان کرمانشاهی در حوزه اشتغال برطرف شود.
تکمیل پروژه 17 ساله راه‌آهن کرمانشاه و اتصال به مرز خسروی از دیگر مواردی است که پیگیری آن لازم و ضروری است که انتظار می‌رود پس از گذشت نزدیک به 1.5 دهه بالاخره به نتیجه برسد و این رؤیای چندسال به پایان برسد.
اجرای سامانه‌های سرد سیری و گرم سیری در استان کرمانشاه به عنوان ظرفیت‌های موجود و نیز به دلیل تأکیدات مقام رهبری در سفر خود به کرمانشاه نشان از مهم بودن این پروژه داشته که بر اساس وعده‌های داده شده مسئولین برای تخصیص 30 هزار میلیارد ریال اعتبار بسیاری از مشکلات حوزه آب و خاک، دام و طیور، کاداستر، آب رسانی به باغات دچار خشکسالی و… در نظر گرفته شده‌.

عصر کرد

در حوزه بیکاری که این روزها استان کرمانشاه سرآمدی بر تمامی استان‌ها شده در جریان سفر رئیس جمهور مقرر شده به دستور آیت الله رئیسی تشکیل قرارگاه اشتغال و همچنین از جانب وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور استفاده ا از تبصره 18 بودجه 1401 برای کمک به رفع این مشکل اقدام شده است و باید دید چه اتفاق مؤثری خواهد افتاد.
علاوه بر پترو پالایشگاه آناهیتا به عنوان یک طرح مهم و مؤثر پترو پالایش گیلانغرب نیز مسئله مهمی است که به دلیل اشتغال آفرینی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور راه‌اندازی پتروپالایش گیلانغرب به عنوان یک خواسته مهم محفوظ دانسته است.
باغ موزه استان کرمانشاه از جمله طرح‌هایی است که متأثر از کمبود اعتبارات از سال 1396 تاکنون هیچ پیشرفت چشمگیری نداشته این در حالی است که این طرح می‌تواند یکی از عوامل مهم توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران اسلامی باشد.
حفاظت از جنگل‌های بلوطی که قسمتی از آن به دلیل موقعیت جغرافیایی در استان کرمانشاه واقع شده است نیاز به توجه ویژه برای حفظ و نگه داری داشته که با وجود تاکید آیت الله رئیسی در گفتگوی تلویزیونی خود به آن اشاره کرد و امروز طی گزارشی در خبرگزاری مهر به ان پرداخته و با بیان راه حل‌های کارشناسی گونه ارائه راهکار می‌دهد.
ساماندهی رودخانه قره سو از نمونه گزارشات مهم پیش از سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه بود که مورد توجه وزیر کشور قرار گرفته که با بیان مشکلات و موانع بر سر راه ساماندهی به بررسی پرداخته است.
33 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه
بهمن امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه کم‌نظیر و حاصل بیش از سه ماه کار کارشناسی در استان کرمانشاه و تهران بوده که می‌تواند منشأ یک تحول مثبت در کرمانشاه باشد.
وی افزود: از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه راه‌اندازی قرارگاه ملی اشتغال برای استان کرمانشاه است و 33 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف تصویب شده است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سه هزار میلیارد تومان در مرحله نخست سفر رئیس جمهور به استان در روزهای آینده تخصیص می‌یابد و 200 طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تصویب شده است.
امیری مقدم با اشاره به دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: 17 هزار و 500 میلیارد تومان در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان کرمانشاه اختصاص یافته است، 64 پروژه نیز در حوزه زیربنایی با اعتبار 11 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

عصر کرد

وی بیان کرد: بیش از 15 هزار و 700 میلیارد تومان برای احداث، تکمیل و توسعه بنگاه‌ها و توسعه اشتغال در نظر گرفته شده و 14 پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار 900 میلیارد تومان انجام می‌شود.
امیری مقدم با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه‌های کشاورزی و فرهنگی، عنوان کرد: 24 پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و 51 پروژه نیز در حوزه فرهنگی آموزشی با اعتبار 2 هزار و 100 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مصوب شده است.
استاندار کرمانشاه گفت: تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای و اجرای طرح هادی در 127 روستای استان با اعتبار 300 میلیارد تومان و 16 پروژه در حوزه اجتماعی و رفاهی با اعتبار 242 میلیارد تومان از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه است.
توسعه کرمانشاه نیازمند حمایت و اجرای مصوبات دولت سیزدهم است
شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مصوبات خوب و امیدوار کننده‌ای برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که بر اساس بررسی‌های انجام شده هفت مشکل اساسی استان کرمانشاه جز مهمترین مصوبات این سفر لحاظ شده است.
وی با تشریح مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، افزود: مهمترین مصوبات این استان شامل راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، تکمیل راه آهن کرمانشاه در مرز خسروی، تکمیل و بهره‌برداری کامل از سامانه گرمسیری، ترمیم و استاندارد سازی گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین، رفع مشکلات آب شرب شهرها، روستاهای حوزه انتخابیه و مناطق حاشیه نشین بود.
نماینده مردم سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امحال وام‌های مناطق زلزله‌زده و توجه جدی به سرمایه گذاری زیر ساختی و اشتغالی از دیگر مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بود.

عصر کرد

حیدری با اشاره به نیازمندی مصوبات به پیگیری برای اجرا، بیان کرد: از تصویب مصوبات تا اجرا و عمل یک گام مهم و بلند به نام پیگیری و تعهد به تصویب به منظور وصول نتیجه نیاز است.
کارخانه فرآوری قیر در گیلانغرب احداث می‌شود
بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت ذخایر معدنی بیتومین در شهرستان گیلانغرب و ضرورت توجه ویژه به ظرفیت‌های مربوط به این حوزه ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی بیتومین این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: تصویب ناحیه صنعتی بیتومین سرآغاز برنامه‌های استان کرمانشاه برای بهره مندی از پتانسیل فراوان این حوزه و ایجاد زنجیره ارزش قیر طبیعی و فرآوری آن است.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خام فروشی قیر طبیعی یکی از مشکلات جدی استان کرمانشاه در بخش معدن است و پیگیری برای جذب سرمایه گذار و انتقال تکنولوژی فرآوری این ماده ارزشمند از اولویت‌های مهم استان است.
ابلاغیه نهایی مصوبات سفر رئیس جمهور ارائه نشده است
عبدالله الماسی روابط عمومی استانداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود اینکه حدود یک ماه از سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه گذشته است اما هنوز ابلاغیه نهایی مصوبات این سفر ارائه نشده است.
وی با اشاره به اینکه آگاهی از زمان مشخصی برای صدور ابلاغیه ندارند، افزود: بر اساس صدور ابلاغیه‌های گذشته تقریباً پس از حدود سه الی چهار هفته پس از سفرهای استانی مصوبات سفر به صورت مکتوب ارائه شود.
روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: زمان مشخصی برای ارائه ابلاغیه نهایی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در دست نیست و باید منتظر تصمیم گیری نهایی آنها خواهیم بود.
کد خبر 5563692

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/283458/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

عشق زندگی می بخشد

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کدام منبع برای دو تیم خرج می‌کنند؟

عملکرد پرسپولیس در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

خیز آنچلوتی برای تاریخ‌سازی در باشگاه رئال

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

بازگشت روماریو ستاره سابق برزیل پس از 16سال

قهرمان روس جهان و المپیک پیگیر وضعیت گرایی

خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

گازرسانی به 100 واحد صنعتی در کردستان

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

دردسر توخل؛ غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»

صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان

طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی

تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

استفاده 78 درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه

1 مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اعزام 2 کاروان 85 نفره از کرمانشاه به حج عمره

پنج هزار و 780 خانوار تحت پوشش بهزیستی