عصر کرد

آخرين مطالب

قیمت روز تلویزیون ال جی و سامسونگ در بانه اجتماعی

قیمت روز تلویزیون ال جی و سامسونگ در بانه
  بزرگنمايي:

عصر کرد -

دلیل این امر را می توان تاثیر گذاری بر روی تمام محصولات خانگی عنوان کرد. هر روزه باید نوسانات دلار و سایر موارد تاثیر گذار بر روی قیمت تلویزیون بررسی شود تا بتوان قیمت نهایی را در بازار ایران محاسبه کرد. در این میان برخی فروشگاه ها با حذف دلال ها و عرضه مستقیم محصولات از خارج به داخل کشور, از بقیه پیشی گرفته اند.
حتما راجع به تلویزیون های میان رده کریستالی و سری نانو با سری جدید سامسونگ و ال جی 2022 شنیده اید. با ما همراه باشید تا با بهترین تلویزیون های قیمت مناسب بازار آشنا شوید.
قیمت جدید تلویزیون ال جی به صورت کلی قیمت تلویزیون ال جی در بانه مناسب تر از سایر شهر های ایران است و می تواند انتخابی بی نظیر برای هر خانواده باشد. ال جی امکانات را به اوج خود رسانده و در محصولات خود از هوش مصنوعی و پردازنده حرفه ای بهره برده است. هوش مصنوعی به لطف الگوریتم های از پیش تعیین شده می تواند همه امکانات تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد.

عصر کرد

پردازنده نیز می تواند تمام یک مدیر عالی برای پخش تصاویر باشد. بهترین های تلویزیون میان رده ال جی هستند که از فروش فوق العاده ای برخوردار هستند. سری نانوسل و در این بین nano80 بهترین گزینه برای خرید است. این سری از تلویزیون ها دارای طراحی شیک با کیفیت تصویر 4K می باشد. البته لازم به ذکر است که وجود امکانات فوق العاده در تمام سطوح این محصول را برجسته ساخته است. جدا از این مدل, سایر تلویزیون های ال جی نیز قابل تحسین هستند. تلویزیون های سری 7 ال جی به بعد از سیستم عامل webOS نسخه جدید بهره مند هستند. این پلتفرم می تواند دسترسی به فضای مجازی را ساده سازد. قابلیت بلوتوث و وای فای نیز قابل استفاده است. لازم به ذکر است که مدل های 2022 نسبت به 2021 از قیمت بالاتری برخوردار هستند. آنچه در بین تلویزیون های ال جی مشهور هستند, طراحی ظریف و باریک با ظاهر درجه یک است.

عصر کرد

قیمت جدید تلویزیون سامسونگ قیمت تلویزیون سامسونگ در بانه به مشتریان گرامی که به دنبال خرید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه هستند, مژده داده می‌شود. برند سامسونگ که از آشناترین نام ها برای ماست به طوری که تنوع محصولات آن در هر منزلی به چشم می‌خورد. از مدل‌های پر فروش تلویزیون سامسونگ می توان به تلویزیون سامسونگ Au8000 اشاره کرد که از محصولات میان رده سال 2021 برند سامسونگ است که جز سری 8 آن به حساب می‌آید. تلویزیون Au8000 با طراحی صفحه نمایش نازک با ضخامت 3.1 سانتی متر زیبایی خاصی به منزل شما می‌دهد. کیفیت k4 با صفحه نمایش کریستالی و پنل VA بهترین صحنه‌ها را برای شما خلق می‌کند. از دیگر مدل‌های پر فروش برند سامسونگ تلویزیون Q60A, Q70T است که هرکدام از محصولات میان رده کیولد به حساب می‌آیند و قادرند تصاویر را با کیفیت k4 و رزولوشن بالا به نمایش بگذارند. صفحه نمایش کریستالی QLED با پنل VA صحنه‌ها را به صورت شفاف و روشن نشان می‌دهد. طراحی زیبا و مینیمالی تلویزیون‌های QLED برای هر کاربری در نگاه اول بسیار جذاب است به طوری که فریم بسیار نازکی دارند و می‌توان ادعا کرد که بدون قاب هستند. تلویزیون های Au9000 و Au7000‌ که از دیگر شاهکارهای برند سامسونگ هستند که از ال ای دی های نسل جدید برند کره‌ای به حساب می‌آیند. کیفیت تصویر عالی همراه با طراحی خاص, اهمیت این محصولات را چند برابر کرده است. تلویزیون AU9000 به لطف داشتن صفحه نمایش کریستالی و رفرش ریت 120 هرتز باکیفیت ترین صحنه‌ها را برای شما خلق می‌کند. تلویزیون های هوشمند TU7000, TU8500, Q80A از دیگر محصولات خوش فروش و کاربر پسند برند جهانی سامسونگ هستند که هر کدام به نوبه خود انقلاب عظیمی در بازار فروش بوجود آوردند. کاربران عزیزی که به دنبال محصولات اصل و در عین حال قیمت مناسب هستند, در ادامه مقاله همراه ما باشند.

عصر کرد

از کجا تلویزیون با قیمت پایین بخریم؟
شکی نیست که تلویزیون های LG و Samsung اوج کیفیت و قابلیت هستند. اما این تنها کافی نیست زیرا باید شرایط مناسب برای خرید آن وجود داشته باشد. وقتی خرید شما دارای ارزش بالایی است و از اصالت و گارانتی در کنار قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد، این سوال پیش خواهد آمد که از کجا تلویزیون با قیمت پایین بخریم؟ جواب این سوال نباید زیاد سخت باشد. شهرستان بانه به علت داشتن مرز خاکی با عراق و هزینه کم واردات گزینه ای مناسب برای خرید است. همچنین وجود بازار اقتصادی و فروشگاه های گسترده در سطح شهر عاملی برای رقابت سالم است.
قیمت تلویزیون در بانه بسیار عالی و به صرفه است و می تواند در این شرایط اقتصادی کمک حال شما باشد. اصالت و کیفیت در بانه حرف اول را می زند اما باید توجه داشت که از بین فروشگاه های زیادی که در این شهر وجود دارد, بتوان جای درست را انتخاب کرد. سایت کالاچی بانه, یکی از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید تلویزیون است. تنوع کافی و مدل های زیاد در این سایت ادعا ما را اثبات می کند.
در گام اول شرایط خود را بررسی نمایید وانتظارات خود را از تلویزیون پیدا کنید. در گام بعد با مشاوران کالاچی تماس بگیرید تا پاسخ هر آنچه لازم است و سوال دارید, پیدا کنید. کارشناسان با معرفی گزینه های متنوع امکان خرید مناسب با نیاز را برای شما فراهم می کنند. شما همچنین همراه محصول خریداری شده, از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار میشوید. با دریافت کالا و تایید اصالت آن می توانید جنس را تحویل گیرد. چنانچه بر خلاف این باشد می توانید جنس را مرجوع سازید.
آدرس وبسایت : kalachibaneh.com
شماره تماس مشاوره لوازم خانگی : 09181932340
کد خبر 1662330

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/282926/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دنیا را چقدر جدی گرفتیم !

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟

طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون

اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت

اخراج امید ابراهیمی در دیدار الشمال و السد

وزیر ورزش و جوانان: به زودی پاداش ورزشکاران پرداخت می‌شود

صحبت های وزیر ورزش در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس؛ حذفی و پنالتی!

هاشمی: در حال تدوین آیین نامه حق پخش تلویزیونی هستیم

زیباترین صحنه ورزشی در سال 1402 مشخص شد

بهترین گل ورزش ایران در سال 1402 مشخص شد

برترین تیم ملی ایران در سال 1402 به انتخاب مردم

اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی

طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد

شرکت بیش از 26 هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود

اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه

لحظه اعلام گل آفساید اولسان توسط فغانی

تشویق ایسلندی فوتسالیست‌ها بعد از صعود به نیمه‌نهایی

گل اول ازبکستان به ویتنام در جام ملت‌های فوتسال آسیا

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد

کامبک دقیقه آخری ازبکستان؛ گل دوم ازبکستان به ویتنام

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی

صحبت های امین میرزازاده ملی پوش کشتی فرنگی

واکنش میلاد تقوی به عدم حضور سه بازیکن در اردوی تیم ملی والیبال

مهدی میرجلیلی: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان میشیم

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد

لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور

طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

صحبت های دلنشین دکتر کاکاوند در مورد قدرت

الزام فرهنگ‌سازی برای کتاب‌های الکترونیکی

خلیفی به لاپورتا؛ این ایده احمقانه را کنار بگذارید

اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

ویدیوی کامل بیانیه خوان لاپورتا درباره ال‌کلاسیکو

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

لیگ ملت‌ها؛ قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال