عصر کرد

آخرين مطالب

فرماندار سروآباد: آزاد سازی خرمشهر نماد عزت و افتخار ملت ایران است اجتماعی

  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن زارعی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در مسجد جامع روستای دزلی بخش مرکزی شهرستان سروآباد برگزار شد اظهار داشت: شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی با دستان خالی در برابر سلاح های کشتار جمعی دشمنان به میدان آمدند و با نثار جان شیرین خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد.
وی یادآور شد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران در تمامی زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و دفاعی حرفی برای گفتن دارد و استکبار جهانی را به زانو در آورده است به برکت خون پاک شهدا است.
فرماندار شهرستان سروآباد، آزاد سازی خرمشهر خونین از چنگال رژیم بعث عراق را از دو جنبه حایز اهمیت خواند و گفت: اول اینکه بعد از آزاد سازی خرمشهر رزمندگان اسلام روح تازه ای گرفتند و در ادامه موفقیت های بسیاری بدست آوردند و پیروزی های زیادی حاصل شد دوم اینکه دشمنان فهمیدند حتی با سلاح های کشتار جمعی نمی توانند با ملت ایران اسلامی مقابله کنند و این جا بود که به اقتدار و عزت ملت ایران پی بردند.
زارعی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: وظیفه امروز ما به عنوان میراث داران و امانت داران خون پاک شهدا ادامه راه آنها و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما بعد از هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی رسید و آنجا بود که دشمنان ما طارق عزیز را به سازمان ملل فرا خواندند و از او درباره شکست عراق پرسیدند طارق عزیز هم گفت که عراق شکست نخورد بلکه تمام دنیا در برابر ملت ایران شکست خورد و الحق و الانصاف طارق عزیز درست گفت که تمام دنیا در برابر عزم و اراده فولادین ملت ایران شکست خورد.
فرماندار شهرستان سروآباد تاکید کرد: امروز وظیفه ما بازگو کردن ارزش های والای دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل های جوان و آینده است و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بازگو و در بین نسل های جوان و آینده نهادینه شود.

عصر کرد

وی ادامه داد: امروز جنگ ما با دشمنان جنگ رو در رو و جنگ با سلاح گرم نیست بلکه جنگ ما با دشمنان جنگ نرم و فرهنگی است لذا باید مراقب و هوشیار باشیم چون دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی از هیچ توطئه و نیرنگی دریغ نمی کنند و با جنگ نرم به جنگ ما آمده اند لذا وظیفه همه ما است که با کارهای فرهنگی و جهادی به مقابله با دشمنان بیاییم و مطمئن باشید که همواره پیروزی نهایی از آن ما است و همانگونه که قران کریم می فرماید حق بر باطل پیروز می شود.
قانون اصلاح ارزی به سود نیازمندان و افراد بی بضاعت و به ضرر مفسدان اقتصادی است
زارعی در ادامه گریزی به مردمی کردن یارانه ها زد و گفت: هر کار و پروژه ای در ابتدای اجرای آن با مشکلاتی روبرو می شود و سود و نفع هدفمند کردن یارانه ها در نهایت به جیب خود مردم بر می گردد و دست مفسدان اقتصادی را قطع می کند.
مقام عالی دولت در شهرستان سروآباد ادامه داد: این طرح سال ها بود که در دولت های قبل مسکوت مانده بود و هیچ دولتی جرات اجرای آن را نداشت اما دکتر رییسی با شجاعت تمام در رسانه ملی اعلام کرد که قصد دارد این طرح را اجرایی کند و مانند اجرایی کردن طرح افزایش قیمت بنزین نیست که حتی رییس جمهور ادعا می کرد از آن بی خبر بود.
وی اضافه کرد: دکتر رییسی مسوولان و مدیران را موظف کرد مزایای این طرح را برای مردم بیشتر بازگو کنند و شفاف سازی کنند تا مردم بدانند که اجرای این طرح به سود نیازمندان و بی بضاعتان است و دست مفسدان اقتصادی و اخلال گران بازار را قطع می کند.
زارعی تاکید کرد: مردم نگران تهیه کالاهای اساسی و موردنیاز خود نباشند چون انبارهای کشور پر از کالاها و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم است و هیچ مشکلی در توزیع این اقلام در بین مردم وجود ندارد.
فرماندار شهرستان سرواباد در ادامه به رسالت دولت دکتر رییسی اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف مهم دولت مردمی حضور مسوولان و مدیران در بین مردم و پاسخگویی آنها به درخواست و مطالبات مردمی است و هیچ مسوولی نباید خود را جدا از مردم بداند.
زارعی ادامه داد: نباید همیشه نیمه خالی لیون را نگاه کرد نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی با دوران قبل از انقلاب اسلامی بیاندازید متوجه می شوید در تمامی بخش های مختلف جامعه رشد و پیشرفت داشته ایم و اصلا قابل مقایسه نیست.

عصر کرد

وی با بیان اینکه باید اهل عمل بود و از شعار دوری کرد تاکید کرد: یکی از شاخص های مهم دولت مردمی دکتر رییسی عملگرا بودن است و در این راستا مدیران و مسوولان باید از شعار دادن خودداری کنند و به سوی عمگرایی رفت.
وی در مورد روستای دزلی نیز گفت: این روستا به قدمگاه رهبر معظم انقلاب مشهور است و امروز وظیفه ما مسوولان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم این روستا است مردمی که در دوران دفاع مقدس امتحان خود را پس دادند و ثابت کردند تا پای جان از خاک میهن اسلامی دفاع خواهند کرد و اجازه تعرض و دخالت را به دشمنان نمی دهند.
روستای دزلی نماد عزت و ایستادگی پیشمرگان مسلمان کرد است
امام جمعه روستای دزلی نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی گفت: خرمشهر خونین بعد از 576 روز نبرد و درگیری شدید از دست دشمنان آزاد شد و پیروزی بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
ماموستا شریف افزود: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نماد عزت و افتخار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است که تا ابد همچون ستاره ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام و انقلاب اسلامی افزود.
وی ادامه داد: مردم روستای دزلی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با وجود اینکه هم مرز با کشور عراق بود اما اجازه ندادند یک وجب از خاک این منطقه به دست دشمنان بیافتد و به عنوان نماد ایستادگی و عزت مشهور هستند.
امام جمعه دزلی گفت: این روستا با جمعیت سه هزار نفری به عنوان دروازه ورود به منطقه اورامانات نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام در این منطقه ایفا کرد تا جایی که عملیات والفجر 10 در این روستا برنامه ریزی شد و به قدمگاه رهبری نیز مشهور است.
در ادامه این مراسم از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان روستای دزلی تجلیل و قدردانی شد.

عصر کرد

غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای روستای دزلی، بازدید از مقبره ملا حسن دزلی شاعر پرآوازه منطقه و زیارت مزار 12 صحابه، بازدید از نمایشگاه آثار و فعالیت پایگاه های بسیج روستاهای منطقه و دیدار با مردم روستای دزلی از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان سروآباد بود.
روستای دزلی دارای 80 شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس است این روستا به قدمگاه رهبری مشهور است جایی که رهبر معظم انقلاب در این روستا علیه دشمنان جنگیدند و اجازه ندادند دشمنان، این روستای مرزی و حساس را اشغال کنند.
برچسب‌ها جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران خرمشهر دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر اورامانات
تبلیغات در خبربان

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/275147/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست

تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست

خیابانی: از جان استقلال و پرسپولیس چه میخواهید؟

فصل رویایی امباپه؛ رئال منتظر فوق ستاره

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

خواهش لاپورتا از ژاوی؛ مربی بزرگ نیست، بمان!

فیلیپین نخستین حریف دختران والیبالیست در آسیا

تیم رویایی 4 نفره لامین یامال ستاره جوان بارسلونا

حضور در بازی‌های 2024 چقدر هزینه دارد؟

14 گل رونالدینیو که جهان را شوکه کرد

بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد

انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

بازگشایی گردنه معروف پس از 5 ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد

بهبود 9 پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا

استعلام مهم تراکتور منفی شد

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

رکورد لیگ برتر شکست؛ بیشترین گل زده تاریخ

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد

خیابانی: در مورد ساخت ورزشگاه، به مردم راست بگویید

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

شرکت بیش از 26 هزار کردستانی در کنکور سراسری

نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت 26 هزار داوطلب در کردستان

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

تو که با عاشقان درد آشنایی

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران

امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته

ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس

تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

تقویت ارتباط مدیران با مردم

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی