مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: رسیدگی و برطرف کردن مشکلات مردم از وظایف ما است
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
عصر کرد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان گفت: برای پاسخگویی سوالات و ابهامات شهروندان در خصوص برنامه "مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها"، میز خدمتِ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در محل فرمانداری سمنان شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی با حضور در محل فرمانداری سمنان در این خصوص گفت: به دلیل کثرت مراجعه متقاضیانِ بررسی وضعیت تخصیص یارانه به فرمانداری و به منظور آگاهی بخشی و جلوگیری از سردرگمی، کاهش مراجعات مردمی، بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات میز خدمت این اداره کل در محل فرمانداری سمنان دایر شد.
وی با اشاره به این که رسیدگی و برطرف کردن مشکلات مردم از وظایف ما است، گفت: یکی از اقدامات و الزامهای ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواستهای آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاههای دولتی با مردم است که همسو با آن، این میز خدمت تشکیل شده است.
31 اردیبهشت 1401 12:29
کد خبر : 269,750
کلیدواژه ها: یارانه,میزخدمت,فرمانداری,مردمی سازی,توزیع عادلانه,سمنان,کاشانی
نظرات بینندگان
-
يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶:۴۶
-
۵۳ بازديد
-
وزارت رفاه
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/274865/