عصر کرد

آخرين مطالب

عقاب‌ها برای شکار چهارم به کرمانشاه می‌روند ورزشي

عقاب‌ها برای شکار چهارم به کرمانشاه می‌روند
  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با شروع مسابقات لیگ دسته دوم و با گذشت سه هفته از مسابقات، تیم‌ها کم کم شکل تیمی خود را بدست می‌آورند و تیم‌های مدعی خود را نشان می‌دهند و همچنین تیم‌های فانوس بدست هم مشخص می‌شوند و به نوعی عیار تیم‌ها نمایان می‌شود.
با گذشت سه هفته از لیگ، تیم چوکا با سه برد و کسب 9 امتیاز بعنوان صدرنشین گروه الف لیگ دو، شمشیر را از رو برای رقبا بسته و خودش را به عنوان مدعی اول صعود نشان داده است.
چوکا در فصل جدید با سرمربی بومی خود علی نظر محمدی که سابقه صعود به لیگ یک و لیگ برتر را دارد، این روزها همچون عقاب، رقبایشان را شکار می‌کنند، چه میزبان باشند و چه مهمان، این تیم چوکا برای بردن ساخته شده و علی نظرمحمدی روحیه جنگندگی و تعصب دوران بازی‌اش را به بازیکنانش انتقال داده است. 
در رده دوم، تیم پیام توس مشهد با هفت امتیاز حضور دارد، پیام توس با سرمربی بومی‌اش محمد بابایی به دنبال احیای دوباره پیام مشهد می‌باشد، تیم پیام هم نشان داده تیم قابل احترامی است و هر چقدر جلوتر می‌رویم تیم‌های مدعی خود را نشان می‌دهند، تیم بعدی سپیدرود رشت با سرمربی‌گری حسن اشجاری جوان، که در اندیشه صعود سپیدرود به لیگ یک است و موفق شده هفت امتیاز کسب کند و با پیام توس مشهد مشترک در رتبه دوم حضور دارند. 
بدین ترتیب در ادامه تیم شهدای بابلسر، شهدای رزکان کرج، شهرداری بندر عباس و شهرداری ماهشهر تیم‌های خوبی نشان داده‌اند، گرچه شروع نسبتا خوبی را نداشتند، البته تا پایان راه زمان زیادی وجود دارد، فوتبال و شگفتی‌هایش همواره وجود دارد و بصورت قطعی نمی‌شود پیش‌بینی کرد و تا پایان راه فراز و نشیب‌های زیادی را تیم‌ها تجربه خواهند کرد. 
اما تیم‌های شهرداری بم، بعثت کرمانشاه تاکنون نتوانستند خوب نتیجه بگیرند و از الان فانوس به دستان گروه اول لیگ دو شناخته شده‌اند، تیم‌های قابل احترامی هستند و بعلت دیر بسته شدن و یا انتخاب لحظه آخری سرمربی هفته‌های ابتدایی نتایج قابل قبول کسب نکردند و در ادامه لیگ حتما جدول مسابقات تغییرات متعددی را به خود خواهد دید.
تیم‌های زیادی شروع بدی داشتند، اما توانستند پایان موفقیت‌آمیزی بدست بیاورند، که باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در لیگ دو این فصل رخ خواهد داد. 
تیم کرمانشاه امتیاز تیم علم و ادب تبریز را قبل از شروع مسابقات خریداری نمود تا استان کرمانشاه هم نماینده‌ای در لیگ دسته دوم داشته باشد. 
بعثت کرمانشاه با مهرداد خادمی البته شروع خوبی نداشتند، اما قطعا تیم بعثت در دیدار‌های بعدی متفاوت‌تر عمل خواهد کرد، حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبایش نخواهد بود.
شاگردان علی نظر محمدی در چهارمین دیدارش مهمان تیم بعثت کرمانشاه خواهند بود، چوکا در دو دیدار ابتدایی دو برد اقتصادی یک برصفر مقابل تیم‌های شهدای بابلسر و شهرداری بندرعباس، و یک برد پرگل مقابل تیم شهرداری بم در استادیوم خانگی‌اش استارت خوبی در این فصل داشته است.
چوکا در فصلی که به لیگ یک با فرشاد پیوس صعود کرد، در سه بازی ابتدایی 7 امتیاز کسب کرده بود و در بازی‌های خارج از خانه اکثرا مساوی کرده بود و بیشتر با برد‌های داخل خانه موفق به صعود شد، تیم چوکا، مدل نظر محمدی تشنه برد است، و هر بازی فقط فقط به برد می‌اندیشد، در نوع خود جالب توجه است و با این رویه چوکا می‌تواند رکورد خوبی را از خود در لیگ برجای بگذارد. 
یکی از اقدام جالب باشگاه چوکا، ایجاد و تشکیل آکادمی باشگاه در آینده نزدیک می‌باشد و شنیده‌ها حاکیست چوکا در رده‌های نوجوان، جوانان، و امید قصد تیمداری دارد، در این فصل علی نامداری مالک مطرح چوکا، نگاه ویژه‌ای را تیم دارد. 
سال‌ها استعداد خوب تالشی به اجبار به شهرها و استان‌های دیگری می‌رفتند و خیلی از این استعداد‌ها شرایط رفتن نداشتند، در تالش سوخت می‌شدند حال با تشکیل آکادمی، انقلابی در حوزه فوتبال تالش رخ خواهد داد، که بسیار ارزشمند می‌باشد. 
علی نامداری به گونه‌ای که روزانه اخبار و اتفاقات باشگاه را رصد و پیگیری می‌کند و با ایجاد یک ساختار حرفه‌ای در بدنه باشگاه چوکا، تیمی کاملا بروز و حرفه‌ای را روانه مسابقات کرده است .
قطعا حضور نامداری در چوکا باعث بروز اتفاق‌های خوب برای تیم خواهد بود، این روزها تیم‌های فوتبال از نظر مالی مشکلات عمده‌ای دارند، و متاسفانه در کشور ما به بخش خصوصی توجه نمی‌شود یا اصلا مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و اگر بخش خصوصی به این عرصه ورود می‌کند چند حالت دارد، یا بدنبال بهره برداری بواسطه پیش بینی‌ها و مسائل پشت است یا واقعا علاقمند و عاشق فوتبال است و نامداری یکی از آن عاشقان واقعی فوتبال است که از جوانان حمایت میکند. 
انتهای پیام/84008

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/260152/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از 5 ماه

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

ارائه 410 مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

چه کسی می داند...

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

دلایل خسرو حیدری برای ترک خوشه طلایی!

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

صحنه جنجالی دربی لندن؛ چطور اخراج نشد!

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی