عصر کرد

آخرين مطالب

اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش:

مجمع سازندگان بازوی سازمان منطقه آزاد کیش است منطقه آزاد کیش

مجمع سازندگان بازوی سازمان منطقه آزاد کیش است
  بزرگنمايي:

عصر کرد - اعضای مجمع سازندگان کیش، این مجموعه را موهبت و بازوی سازمان دانستند و اذعان داشتند: این سرمایه یک‌شبه به‌دست نیامده و حاصل سی سال تجربه و هزینه است، با تمام توان در کنار سازمان منطقه آزاد کیش است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری برج‌های ساحلی پرشین در نشست اعضای مجمع سازندگان با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مشکلات و چالش‌ها را متعلق به یک مدیر عنوان و اظهار کرد: این مجموعه توان این را دارد که به عنوان مشاوران صمیمی و راستین در کنار شما باشد.
نصراله حاتمی ادامه داد: کیش را به مثابه کشور ایران بدانید و مشکلاتی که به جزیره تسری می‌یابد بررسی کنید.
وی با تاکید براینکه ما عمل‌گرا هستیم، گفت: برای هر مشکلی راهکار آن را هم داریم و با اتحادی که به آن دست یافته‌ایم، معتقدیم با نگرشی در جامعه‌ی اقتصادی مبنی بر کم کردن هزینه‌ها به‌تبع کاهش درآمد، می‌توان مشکلات بزرگی را رفع کرد. 
حاتمی مجمع سازندگان را موهبتی برای سازمان دانست و گفت: این سرمایه، یک‌شبه به‌دست نیامده و حاصل سی سال تجربه و هزینه است.
ارسلان قربانی، از پیشکسوتان کیش و عضو هیئت‌مدیره شرکت انبوه‌سازی یاران‌قدیم نیز با تاکید بر اهمیت اقتدار سازمان، اقتدار بخش خصوصی را پیرو اقتدار سازمان دانست و با بیان این مطلب که اجرای قوانین مناطق آزاد به مرور زمان حذف شده است، افزود: حجیم بودن سازمان باعث افزایش بروکراسی‌ها شده است.
مجید موسوی سرمایه‌گذار مجموعه‌های دیپلمات در کیش نیز، مشکلاتی را که بیان شد نه چندان جدید و نه چندان قدیمی دانست و گفت: اگر قوانین مناطق آزاد به درستی اجرا می‌شد این همه گلایه مطرح نبود اما اعضای مجمع سازندگان سال‌هاست در کیش هستند و در کیش خواهند ماند.
وی ادامه داد؛ سازمان برای جذب چنین مجموعه‌ای باید هزینه و بازاریابی نماید، در صورتی که حضور و همراهی مجمع برای سازمان نعمتی بدون هزینه است.
موسوی یکی از مواردی که گریبان همه را گرفته است، مالیات بر ارزش افزوده عنوان کرد و با تایید صحبت‌های سلماسی مبنی بر عدم وجهه‌ی قانونی حضور تامین اجتماعی در کیش، تصریح کرد: تمام امتیازات مناطق آزاد از دست رفته و هرآنچه به ما وعده کرده بودند، برعکس شده است.
شیخ‌محمدی سرمایه‌گذار سارینا کیش، با اشاره به این که در شرایطی که به علت فشارهای اقتصادی، سرمایه‌گذاران آرامش ندارند، گفت: نگاه عامه به سرمایه‌گذاران رفاهی کاذب است و سعی می‌کنند با تغییر منفی نگاه مدیران، مسیر را برای آنها سخت می‌کند.
وی با بیان این مطلب که دردسرها و ذهن خراب مردم برای سرمایه‌گذار می‌ماند و سود اصلی را بانک‌ها و امثالهم می‌برد، تصریح کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس از سرمایه‌ی ایرانیان آباد شدند و حالا نگاه و رفتارشان با ایرانیان اینگونه است.
وی با تاکید دوباره بر اینکه تحت تاثیر ذهن‌های خراب قرار گرفتیم، افزود: خود مسئولین زمینه و شرایط را در جهت رفتن سرمایه‌گذاران از کشور می‌کنند.
هیراد غفوری، سرمایه‌گذار دامون ساحلی کیش نیز، خوراک فعالیت خود را مصالح ساختمانی عنوان کرد و گفت: این مصالح با 30درصد افزایش قیمت از سرزمین اصلی به دست ما می‌رسد و 
بعضی موارد بسیار ساده‌تر قابل حل شدن هستند. وی با اشاره به مشکلات و هزینه‌های کاذب در زمان پایان پروانه‌‌ی کار، ادامه داد: اگر جنگ را به عنوان عوامل اضطراری و غیرقابل‌پیش‌بینی در نظر می‌گیریم، کرونا، سونامی ِ اقتصادی ِ افزایش قیمت ارز و تحریم هم همین شرایط را دارد و اعلام آن تنها جسارت و شجاعت مدیر مسئول را می‌طلبد.
وی به مشکلات زمانی تمدید پروانه‌ها، و هزینه‌های تابع آن اشاره کرد و گفت: تفاوتی بین کارگاهی که بیش از چهارصد نفر در آن کار می‌کنند با کارگاه‌های کوچک‌تر نیست و این بدیهی‌ترین خلاء‌های مدیریتی و قانونی را نشان می‌دهد.
غفوری، اراده را پیروز شدن در میدانی دانست که همه‌چیزش حکایت از شکست دارد، و گفت: ما هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم و همه با هم می‌توانیم پیروز باشیم.
فرخ جباری، سرمایه‌گذار درسامهر با مثالی از حوزه سلامت گفت: همان‌طور کهرپزشک عمومی و تخصصی داریم، در مباحث تصمیم‌گیری هم باید اولا حوزه‌های عمومی وجود داشته باشد تا مانع بروکراسی‌های تخصصی شود، و بعد در حوزه‌ی تخصصی، تصمیم‌های کارشناسی گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه اراده تصمیم در مدیریت‌های بالا گرفته می‌شود، مشکلات را در بحث مدیریتی خلاصه و عنوان کرد: باید سیستمی نظارتی بر فعالیت مدیران وجود داشته باشد و مجموعه‌‌ای از شاخص‌های کلی وجود داشته باشد و امتیازهای دریافت و خدمات همه‌ی مدیران و معاونین، به‌صورت شفاف، اعلان عمومی شود.
جباری با تاکید بر اینکه ساختار بنای بر تصمیم نگرفتن! دارد، گفت: بر همین اساس تصمیمات موردنیاز را به کمیسیون‌ها ارجاع می‌دهد و با تضعیف و هدر زمان، سرمایه و سرمایه‌گذاران را از بین می‌برد.
وی افزایش قیمت خدمات سازمانی را از جمله علت‌های مهم گرانی بیان کرد و با تاکید بر لزوم ارزیابی مدیران، واگذاری بخش‌ها را راهی برای کوچک کردن سازمان‌ها دانست و گفت: در این سازمان هرچه دوندگی کنیم، فقط بر گرفتاری‌هایمان افزوده می‌شود.
در ادامه‌این این نشست، مرسل جلالی، سرمایه‌گذار برج‌های دوقلوی کیش از ساخت برجی که بنا بود سه‌ساله ساخته شود و 6سال طول کشید خبر داد و گفت: مسبب تمام این اتلاف زمان و سرمایه، مدیرانی از سازمان‌ بوده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه تولید ثروت در کیش به نفع کل کشور می‌باشد، در خصوص پروژه‌ی کیش‌مال با 15هزارنفر کارگر در سال1390، گفت: پنج سال این پروژه متوقف شد و بعدتر برآورد کارشناس رسمی دادگستری 1200میلیارد خسارت به‌نفع ما بود که تاکنون نه خسارتی پرداخت شده و نه هیچ‌گونه تعاملی در ازای گذشت ما از دریافت خسارت صورت گرفته است.
نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، عصر بیست و پنجم آبان‌ماه در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد و اعضای مجمع به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و در جهت همراهی با سازمان اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/257204/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور

پرده‌برداری از تراکتور بدون خمس در قائمشهر

دروسی: لورکوزن شکست‌ناپذیر نیست

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد

کارشناس فوتبال: تجربه استقلال تعیین کننده است

علی چینی: نباید به استقلال ایراد گرفت

بازیکن سابق فوتسال: ایران منطقی بازی کرد

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

ابراز نگرانی انگلیس نسبت به امنیت افتتاحیه المپیک پاریس

امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند

آذرپیرا مقتدرانه از سد آزادکار ژاپنی گذشت

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان

دستاورد جدید ژرمن‌ها در اروپا پس از 29 سال

استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند!

پاس گل‌ هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

برد راحت امامی مقابل حریف کره‌ای و صعود به نیمه‌نهایی

بهترین موقعیت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

داستانک/ شنوایی کم

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

محمدنژاد جوان در نخستین مبارزه پیروز شد

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی

مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی

اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

تیم روئینگ دونفره بانوان فینالیست شد

خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون

انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون 965 نفر از زائران حج تمتع

تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه

صرفه‌جویی 291 میلیون لیتر بنزین در پارسال

کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از یک اتوبوس بوده و یک تن وزن داشته است

خلیلی: پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود