عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

باید شخصیت های بزرگ معنوی به مردم شناسانده شوند

داماش با هوادارانش زنده است

حذف تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی جام جهانی 2006 با گل کریستیانو رونالدو

درخشش پیشکسوتان خوزستانی در مسابقات دو و میدانی زنان کشور

نابغه ای به نام لوکا مودریچ

داور مشهور اسپانیایی قاضی دربی ریاض!

دلخوری جالب کلوپ از بازیکنی که سیتی را قهرمان کرد

بررسی استعفا یا برکناری سهیل مهدی و خداداد افشاریان در گفت و گو با صادق رئیسی کیا

شادی و پایکوبی خیبری ها در رختکن

خلاصه بازی آلمریا 0 - بارسلونا 2

رونمایی از پیراهن اول آرسنال در فصل 2024/25

بدرقه: خدا را شاکریم که توانستیم برنده بازی باشیم

حاجی عیدی :خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم

شروین بزرگ: از جو استادیوم لذت بردم

کاظمیان: پیش بینی این بازی سخت را میکردیم

بدرقه: کمک داور از مصدومیت من تعجب کرد

مجتبی حسینی در نقطه اوج محبوبیت!

ثبات، رمز درخشش گاسپرینی در آتالانتا

خداحافظی یورگن کلوپ در آنفیلد

کلهر: اوسمار باید از تجربیات گل‌محمدی استفاده کند

روایت جذاب «کلوپ» از گل سرنوشت‌ساز «کمپانی»؛ از آن به بعد مدیسون را دوست ندارم!

مجتبی حسینی و هواداران ایرالکو بعد از صعود

کریمی: فکر می‌کنم تمایلی ندارند قراردادم را تمدید کنند

عطایی: صدای هواداران را به گوش کمیته استیناف می رسانم

فارسی صحبت کردن دابو و عدم مصاحبه نیازمند پس از برتری سپاهان مقابل ملوان

حاجی‌عیدی: آلومینیوم قهرمانی می‌خواهد

کاظمیان: حسینی راه صعود را گفته بود

دبل فرمین لوپز، گل دوم بارسلونا به آلمریا

مارکو: داور در 2 گل نساجی اشتباه کرد؛ پرسپولیس بازی سختی دارد

کار جدید حمید سحری؛ داستانِ وینی

مهمان امام رئوف در زیارت بانوی کرامت/ آرزو‌های قشنگی که امام رضا(ع) به ما می‌آموزد

اخذ شناسه یکتا موجب حمایت از تولید واقعی و جلوگیری از اقتصاد زیرزمینی می‌شود

سه برابر شدن اعتبارات مدرسه سازی در سال گذشته

حال و هوای استادیوم نقش جهان پس از صعود سپاهان به نیمه‌نهایی جام حذفی با شکست ملوان

جادوی پاس گل ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا با حضور اسنایدر، کاکا و آنری؛ کدام در خاطرتان مانده؟

قهرمانان ایرانی در اروپا

صفا هادی یک نیمه با بینی شکسته بازی کرد!

رضائیان: هر جایی بروم تعصب سپاهان را می‌کشم

جشن بازیکنان و هواداران آلومینیوم در‌ یزد

جبیره: می‌دانستم که گل صعود را می‌زنم

شوک دوم به تراکتور بعد از زنوزی!

تساوی طباطبایی و شکست مقصودلو در دور سوم شطرنج مسترز شارجه

تیم هاکی سالنی بانوان ایران پنجم آسیا شد

تصمیم زنوزی برای واگذاری مالکیت باشگاه تراکتور در پایان فصل

امضای میثاق نامه ارکان بخش تعاون کشور

فوت عابر پیاده در کرمانشاه

داستانک/ عظمت در چگونگی دیدن است

بیانیه آلگری: توهین بله اما آن روزنامه‌نگار را تهدید نکردم

علی‌محمدی: در مورد پنالتی تراکتور بحث دارم

ستاره تیم ملی فاز هرکول گرفت!